خانهاخبار
نسخه نازک‌تر گلکسی زد فولد ۶ از اس پن پشتیبانی خواهد کرد

نسخه نازک‌تر گلکسی زد فولد ۶ از اس پن پشتیبانی خواهد کرد

برخلاف آنچه گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند، مدل «ویژه» گلکسی زد فولد با قلم هوشمند اس پن سازگار خواهد بود. 

۱۰ شهریور ۱۴۰۳

تا به امروز، گزارش‌های زیادی پیرامون گلکسی زد فولد Special Edition منتشر شده که ادعا می‌کنند این دستگاه در مقایسه با گلکسی زد فولد ۶، از نمایشگر‌های بزرگ‌تر و ضخامت کمتر بهره خواهد برد. همچنین شایعه شده که این گوشی از قلم اس پن پشتیبانی نخواهد کرد. 

حالا اما افشاگری شناخته‌شده به نام Ice Universe ضمن رد ادعاهای قبلی اعلام کرده که مدل «ویژه» گلکسی زد فولد با قلم هوشمند سامسونگ سازگار خواهد بود. 

قابلیت قلم هوشمند گلکسی زد فولد ویژه

این افشاگر در حالی به پشتیبانی گوشی جدید غول فناوری کره از قلم هوشمند اشاره کرده که تمامی شایعات قبلی این موضوع را رد کرده بودند. منابع خبری در توجیه عدم نبود قابلیت سازگاری با قلم هوشمند اعلام کرده‌اند که حذف دیجیتایزر لازم برای اس پن، می‌تواند در نازک‌تر شدن دستگاه کمک شایانی بکند. 

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که تاشدنی جدید سامسونگ آیا از محفظه اس پن نیز برخوردار خواهد شد و یا به مانند مدل استاندارد از این ویژگی مهم بی‌بهره خواهد بود. متاسفانه Ice Universe نیز توضیح دقیقی پیرامون وجود محفظه اس پن ارائه نداده است. 

گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ

در یک گزارش دیگر، این افشاگر اذعان داشته که نمایشگر کاور این دستگاه تاشو از نسبت تصویر ۱۹٫۵:۹ بهره خواهد برد که آن را به یک گوشی هوشمند استاندارد شبیه می‌کند. برای مقایسه، صفحه‌نمایش خارجی گلکسی زد فولد ۶ با نسبت تصویر ۲۲٫۱:۹ همراه شده است. 

نسبت تصویر گلکسی زد فولد ویژه

شایعه شده گلکسی زد فولد Special Edition به نمایشگر داخلی ۸ اینچی و نمایشگر کاور ۶ اینچی مجهز می‌شود که از هر دو پنل نسخه استاندارد این گوشی بزرگ‌تر هستند. همچنین این گوشی ظاهراً با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی همراه خواهد شد که در مقایسه با مدل‌های قبلی سری زد فولد، یک بهبود مهم به شمار می‌رود.

در نهایت باید اشاره کرد که تاشدنی موردانتظار سامسونگ احتمالاً در تاریخ ۲۵ سپتامبر سال جاری میلادی (۴ مهر ۱۴۰۳) و تنها برای دو بازار کره جنوبی و چین عرضه خواهد شد. 

برچسب‌ها: