خانهاخبار
سرعت شارژ پرچمدار ویوو کاهش پیدا خواهد کرد!

سرعت شارژ پرچمدار ویوو کاهش پیدا خواهد کرد!

برخلاف انتظارها، ظاهرا گوشی ویوو X200 از سرعت شارژ پایین‌تری در مقایسه با نسل قبلی بهره خواهد برد.

۹ شهریور ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، ویوو در حال توسعه دو گوشی پرچمدار به نام‌های X200 و X200 پرو است که احتمالاً تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه استاندارد گوشی‌های این برند در یک گواهی چینی ثبت و سرعت شارژ آن تایید شده است. 

طبق اطلاعات موجود در این گواهی، ویوو X200‌ از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. برای مقایسه، سال گذشته، گوشی X100 با شارژ ۱۲۰ واتی روانه عرضه شده است. برخلاف آنچه انتظار می‌رفت، گوشی جدید این برند از سرعت پایین‌تری به نسبت نسل قبلی بهره می‌برد.

ویوو X100

محصول پرمیوم این برند چینی از شارژ بی‌سیم نیز برخوردار نخواهد شد که یکی از ویژگی‌های منفی آن به شمار می‌رود. البته گزارش شده ظرفیت باتری این دستگاه بین ۵۵۰۰ تا ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که پیشرفت قابل‌توجهی محسوب می‌شود. 

شایان ذکر است نسل جدید پرچمدار ویوو به تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ و نمایشگر ۶٫۳ اینچی با رزولوشن تصویر 1.5K مجهز خواهد شد. از نظر طراحی، صفحه‌نمایش این گوشی از چهارطرف خمیده خواهد بود. 

برای تصویربرداری، محصول موردانتظار غول فناوری چینی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های فنی این دستگاه می‌توان به پنل پشتی شیشه‌ای، سنسور اثرانگشت اپتیکال و ضخامت کمتر از ۹ میلی‌متر اشاره کرد. 

برچسب‌ها: