خانهاخبار
آیفون 17 پرو مکس نسبت به 17 پرو رم بیشتر و خنک‌کنندگی بهتری خواهد داشت

آیفون 17 پرو مکس نسبت به 17 پرو رم بیشتر و خنک‌کنندگی بهتری خواهد داشت

با نزدیک شدن به رویداد معرفی سری آیفون 16، افشاگران به بررسی جزئیاتی پرداخته‌اند که نشان می‌دهد آیفون 17 پرو مکس در سال آینده با سخت‌افزار بهینه و البته هوش مصنوعی اپل، می‌تواند حتی از آیفون 17 پرو هم بهتر باشد.

۱۰ شهریور ۱۴۰۳

سری آیفون 17، پرچمداران اپل برای سال 2025 هستند که اخبار نسخه اسلیم یا همان ایر آن‌ها، سرخط اخبار تکنولوژی را به خود اختصاص داده است. اما در این میان، گزارشات نشان می‌دهند که آیفون 17 پرو مکس، قدرت و عملکرد بالاتری حتی نسبت به آیفون 17 پرو خواهد داشت.

حافظه رم بیشتر

انتظار می‌رود آیفون 17 پرو مکس دارای 12 گیگابایت رم باشد. البته این مقدار در مقایسه با سری آیفون 16 که تنها 8 گیگابایت رم خواهند داشت، پیشرفت قابل توجهی است.

iPhone 17 Pro Max

درمقابل آیفون 17 پرو افزایش رم مشابهی نخواهد داشت و همانند آیفون‌های 17 غیر پرو با همان 8 گیگابایت رم معرفی می‌شوند. اگر این اتفاق رخ دهد، اولین بار است که مدل‌های پرو اپل، حافظه رم متفاوتی دارند. بنابراین آیفون 17 پرو مکس با حافظه رم بیشتر، بهتر می‌تواند قابلیت‌های هوش مصنوعی را پردازش کرده و به عملکرد بالایی برسد.

سیستم خنک‌کنندگی بهتر

عملکرد مالتی‌تسکینگ به‌طور مستقیم با تولید حرارت بیشتر ارتباط دارد و احتمالا اپل از یک سیستم خنک‌کنندگی قوی‌تری برای آیفون 17 پرومکس استفاده خواهد کرد. 

در واقع این سیستم جدید در کنار فناوری خنک‌کنندگی ورق گرافیتی امروزی، تنها برای مدل آیفون 17 پرومکس در دسترس خواهد بود. سیستم خنک‌کنندگی جدید که به اتاق بخار مشهور است، امروزه در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ استفاده می‌شود و با هدایت بهتر حرارت تولید شده می‌تواند عملکرد پایداری را برای گوشی تضمین کند.

iPhone 17 Pro

بنابراین آیفون 17 پرومکس با بهره‌گیری از فناوری‌ روز و سخت‌افزار قدرتمند می‌تواند پردازش‌های هوش مصنوعی را بهتر و سریع‌تر نسبت به سایر مدل‌های سال 2025 انجام دهد. در واقع احتمالا این یک عملکرد استراتژیک از اپل خواهد بود تا بتواند فروش آیفون 17 پرومکس را با قیمت بالاتر را در کنار قابلیت‌های آن قانع‌کننده معرفی کند.

برچسب‌ها: