خانهاخبار
این برند در بازار تاشدنی‌ها رشد فروش ۴۵۵ درصدی داشته است!

این برند در بازار تاشدنی‌ها رشد فروش ۴۵۵ درصدی داشته است!

در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی، فروش گوشی‌های تاشو حدود ۵۰ درصد بیشتر شده است. 

۹ شهریور ۱۴۰۳

بررسی‌های رسمی نشان می‌دهند که میزان عرضه گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی ۴۸ درصد بیشتر شده است. در حالی که انتظار می‌رفت سامسونگ نقش پررنگی در رشد چشمگیر بازار تاشدنی‌ها داشته باشد، به نظر می‌رسد تولیدکنندگان چینی بخش بزرگی از موفقیت این بازار را به خود اختصاص داده‌اند. 

موسسه تحقیقاتی کانترپونیت در جدیدترین گزارش خود تایید کرده که بازار گوشی‌های تاشو در مناطقی مانند آمریکای لاتین، آسیاپاسفیک (به جز چین، هند و کره‌جنوبی) و اروپای غربی بیشترین رشد را ثبت کرده است. 

آمار فروش گوشی‌های تاشو در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴

در بازار آمریکای لاتین، فروش محصولات تاشو به تنهایی ۴۵۰ درصد افزایش پیدا کرده که نشان می‌دهد کاربران از این دستگاه استقبال بسیار خوبی کرده‌اند. ناگفته نماند که در آمریکای شمالی نیز فروش تاشدنی‌ها ۱۴ درصد رشد داشته است. 

آمار و ارقام کانترپوینت زنگ خطر را برای سامسونگ به صدا درآورده است، چرا که رشد چشمگیر بازار گوشی‌های تاشو مدیون فروش حیرت‌انگیز دستگاه‌های تاشو چینی بوده که خبر از پیشرفت قابل‌توجه تولیدکنندگان این کشور می‌دهد.  

به لطف افزایش فروش ۴۵۵ درصدی (به نسبت سه‌ماهه دوم سال گذشته میلادی)، آنر را می‌توان موفق‌ترین برند در بازار گوشی‌های تاشو دانست. موتورولا نیز عملکرد بسیار خوبی داشته که بخش عمده آن به لطف عرضه موفق سری موتو ریزر ۴۰ بوده است. 

آنر مجیک V2

در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴ میلادی، آنر مجیک V2 به پرفروش‌ترین محصول تاشو کتابی (مانند سری گلکسی زد فولد) بدل شده است. در بازه زمانی اشاره‌شده، این شرکت چینی موفق شده با شکست سامسونگ، در رتبه نخست پرفروش‌ترین برند بازار گوشی‌های تاشو اروپای غربی قرار بگیرد. 

انتظار می‌رود عرضه گلکسی زد فولد ۶ به سامسونگ کمک کند تا در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ میلادی، جایگاه خود در بازار تاشدنی‌ها را محکم کند و سهم بیشتری از این بازار آینده‌دار را در اختیار بگیرد. 

برچسب‌ها: