خانهاخبار
میزان رم ۱۲ گیگ تنها به آیفون ۱۷ پرو مکس منحصر خواهد بود

میزان رم ۱۲ گیگ تنها به آیفون ۱۷ پرو مکس منحصر خواهد بود

دیروز خبری داشتیم مبنی بر اینکه سری آیفون ۱۷ از رم ۱۲ گیگابایتی بهره خواهند برد، اما مینگ چی کو افشاگر بسیار معروف اپل امروز گزارش کرده که این میزان رم فقط مختص آیفون ۱۷ پرو مکس خواهد بود.

۹ شهریور ۱۴۰۳

تنها یک روز پس از اینکه یک افشاگر در سایت چینی ویبو نشان داد که سری آیفون ۱۷ در سال ۲۰۲۵ ممکن است شاهد ارتقای رم به ۱۲ گیگابایت باشد، مینگ چی کو تحلیلگر معروف محصولات اپل ادعا کرد که این ارتقا فقط به آیفون ۱۷ پرو مکس محدود خواهد شد.

آیفون ۱۷ پرو مکس

اگر ادعای کو درست باشد، به این معنی است که آیفون ۱۷ پرو کوچکتر، آیفون ۱۷ پایه و آیفون ۱۷ کاملا جدید «اسلیم» با رم ۸ گیگابایتی که برای کل سری آیفون ۱۶ در سال جاری شایعه شده است، باقی خواهند ماند. طبق گزارش‌ها. نسل چهارم آیفون SE نیز که در اوایل سال ۲۰۲۵ انتظار می‌رود، دارای ۸ گیگابایت رم خواهد بود.

میزان رم در دستگاه‌های اپل در حال حاضر از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا اپل اظهار کرده است که ۸ گیگابایت، حداقل میزان رم مورد نیاز برای ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل در iOS 18 است، به این معنی که تنها آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ ​​پرو مکس گوشی‌های فعلی اپل از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند. لازم به ذکر است که آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس تنها ۶ گیگابایت رم دارند، بنابراین از هوش اپل بی‌بهره خواهند بود.

در حالی که حرکت به میزان رم ۸ گیگابایت در سراسر جهان با شروع از سری آیفون ۱۶ در ماه آینده، همه آیفون‌های جدید را قادر می‌سازد تا از هوش اپل پشتیبانی کنند، افزایش بیشتر به ۱۲ گیگابایت احتمالا قابلیت‌های هوش مصنوعی قدرتمندتری را ممکن می‌سازد، اما اکنون به نظر می‌رسد که ممکن است به بالاترین مدل اپل (آیفون ۱۷ پرو مکس) در سال ۲۰۲۵ محدود باشد.

جدا از افزایش ۱۲ گیگابایت رم، کو می‌گوید که آیفون ۱۷ پرو مکس دارای سیستم خنک کننده انحصاری با ترکیب فناوری اتاق بخار با صفحات گرافیتی خواهد بود. از طرف دیگر سایر مدل‌های جدید آیفون که در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شوند، برای خنک‌کنندگی تنها به صفحات گرافیتی متکی خواهند بود.

برچسب‌ها: