خانهاخبار
موتو G35 و G55 معرفی شدند؛ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

موتو G35 و G55 معرفی شدند؛ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

موتورولا به تازگی از دو میان‌رده جدید رونمایی کرده که با قیمتی اقتصادی و مشخصات فنی قابل‌توجه روانه بازار می‌شوند. 

۹ شهریور ۱۴۰۳

موتورولا امروز از دو مدل جدید سری موتو G پرده‌برداری کرد که G55 و G35 نام دارد. طراحی و بخش از مشخصات فنی این دو دستگاه مشابه هستند، ولی مدل G55 از لرزشگیر اپتیکال برای دوربین اصلی، تراشه قوی‌تر دیمنسیتی ۷۰۵۰ و شارژ سریع‌تر ۳۰ واتی بهره می‌برد. 

طراحی موتو g55

موتورولا G55

موتو G55 و G35 به ترتیب از نمایشگرهای ۶٫۵ اینچی و ۶٫۷۲ اینچی برخوردار شده‌اند. این دو پنل IPS ال‌سی‌دی از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند. نمایشگرهای نسل جدید سری G موتورولا در خود ناچ حفره دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را جای داده‌اند.

طراحی موتو G35.jpg

موتورولا G35

هر دو میان‌رده این برند به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند. قلب تپنده مدل G55 تراشه دیمنسیتی ۷۰۵۰ است که با سه مدل حافظه رم ۴، ۸ و ۱۲ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

از سوی دیگر، موتو G35 از تراشه ضعیف‌تر Unisoc T760 استفاده می‌کند که با حافظه رم ۴ گیگابایتی و دو کانفیگ حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همراه می‌شود. به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه این دستگاه تا ۱ ترابایت قابل‌افزایش خواهد بود. 

موتو G55

انرژی موردنیاز مدل‌های جدید سری موتو G توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. موتو G35 و G55‌ به ترتیب از شارژ ۱۸ واتی و ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این دو گوشی می‌توان به اندروید ۱۴، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، سنسور اثرانگشت کنار بدنه و اسپیکرهای استریو با فناوری دالبی اتمس اشاره کرد. 

رنگ سبز موتو G35
رنگ بنفش موتو G55

موتو G55 در سه رنگ بنفش (با پنل چرمی)، سبز و مشکی و در قیمت پایه ۲۴۹ یورو روانه بازار می‌شود. موتو G35 نیز سه رنگ سبز (پنل چرمی)، قرمز و مشکی را به همراه خواهد داشت و با قیمت پایه ۱۹۹ یورو به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها: