خانهاخبار
آیفون ۱۶ پرو مکس در ویدئویی جدید دیده شد

آیفون ۱۶ پرو مکس در ویدئویی جدید دیده شد

به تازگی ویدئویی از پرچمدار پرمیوم اپل منتشر شده که آن را در رنگ Desert Titanium نشان می‌دهد. 

۹ شهریور ۱۴۰۳

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد آیفون ۱۶ پرو مکس (iPhone 16 Pro Max) را در رنگ جدیدی عرضه کند که Desert Titanium نام دارد. برخی از گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که رنگ جدید پرچمدار اپل حالتی طلایی‌گونه دارد. 

حالا اما به تازگی ویدئویی از گوشی پرمیوم این برند آمریکایی فاش شده که نشان می‌دهد Desert Titanium در واقع مشابه رنگ قهوه‌ای خواهد بود. باید اشاره کرد دستگاه حاضر در ویدئو احتمالا یک نسخه ماکت از آیفون پرو مکس جدید است.

رنگ Desert titanium آیفون ۱۶ پرو مکس

شایان ذکر است تمامی رنگ‌های آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس با نام تیتانیوم همراه می‌شوند. شایعه شده رنگ‌بندی این پرچمدارها شامل چهار رنگ تیتانیومی سفید، مشکی، خاکستری و طلایی خواهد بود. 

رنگ Desert titanium آیفون ۱۶ پرو مکس

در حال حاضر، هنوز نام رنگ جدید محصول پرمیوم اپل تایید نشده، ولی شایعات ادعا کرده‌اند که این نسخه یا با نام Desert و یا Gold شناخته می‌شود. 

در خبری مشابه، ویدئویی از آیفون ۱۶ فاش شده که این دستگاه را در رنگ مشکی نشان می‌دهد. این ویدئو تایید می‌کند سنسورهای پرچمدار جدید اپل به صورت عمودی قرار خواهند گرفت که یک تغییر طراحی مهم به نسبت نسل قبلی محسوب می‌شود. 

طراحی جدید آیفون ۱۶
آیفون ۱۶

با تغییر در چینش دوربین‌ها، کوپرتینونشین‌ها درنظر دارند تا قابلیت ضبط ویدئو‌های سه‌بعدی را در اختیار مدل‌های استاندارد و پلاس سری آيفون ۱۶ قرار دهند. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری پرچمدار جدید اپل در تاریخ ۹ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۹ شهریور) و طی رویداد «It's Glowtime» معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها: