خانهاخبار
تبلت گیمینگ رد مجیک در بنچمارک آنتوتو درخشان ظاهر شد

تبلت گیمینگ رد مجیک در بنچمارک آنتوتو درخشان ظاهر شد

تبلت مخصوص بازی جدید نوبیا که با نام رد مجیک گیمینگ پد شناخته می‌شود، به تازگی با نسخه بهبودیافته اسنپدراگون ۸ نسل سه در آنتوتو لیست شده است. 

۸ شهریور ۱۴۰۳

نوبیا اخیراً اعلام کرد که در تاریخ ۵ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۵ شهریور ۱۴۰۳)، از تبلت مخصوص‌بازی رد مجیک گیمینگ پد (Red Magic Gaming Pad) رونمایی خواهد کرد. این دستگاه نسخه بهبود یافته تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه (Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version) مجهز خواهد بود. 

حالا بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تبلت نوبیا به تازگی در بنچمارک آنتوتو قرار گرفته و موفق شده امتیاز قابل‌توجهی را به خود اختصاص دهد. 

بنچمارک آنتوتو رد مجیک گیمینگ پد

با توجه به اطلاعات ثبت‌شده در این بنچمارک، محصول موردانتظار رد مجیک امتیاز کلی ۲٬۲۰۵٬۱۱۰ را کسب کرده که خبر از قدرت پردازشی چشمگیر این دستگاه می‌دهد. در دو بخش پردازنده مرکزی و گرافیکی، این تبلت به ترتیب به امتیازهای ۴۶۶٬۶۹۷ و ۹۴۸٬۳۱۰ دست پیدا کرده است. 

برای بخش حافظه، گیمینگ پد امتیاز ۴۰۳٬۷۳۰ را کسب کرده و در بخش تجربه کاربری، امتیاز ۳۸۶٬۳۷۳ را به خود اختصاص داده است. 

تبلت رد مجیک با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی ۱ ترابایتی UFS 4.0 در آنوتو ثبت شده که آن را به یکی از قوی‌ترین تبلت‌های بازار بدل می‌سازد. البته ناگفته نماند که این دستگاه در کانفیگ‌های مختلفی به فروش خواهد رسید. 

تیزر رسمی تبلت مخصوص بازی رد مجیک

تیزر رسمی نوبیا تایید کرده که رد مجیک گیمینگ پد در دو اندازه نمایشگر مختلف عرضه خواهد شد که احتمالاً شامل نسخه‌های ۱۰٫۸ اینچی و ۱۲٫۴ اینچی می‌شود. همچنین انتظار داریم این محصول با قابلیت‌های اختصاصی برای بهبود تجربه بازی همراه شود.