خانهاخبار
ابعاد نسخه اسلیم گلکسی زد فولد ۶ فاش شد

ابعاد نسخه اسلیم گلکسی زد فولد ۶ فاش شد

در دو حالت باز و بسته‌شده، نسخه نازک‌تر پرچمدار تاشو سامسونگ به ترتیب از ضخامت ۴٫۹ میلی‌متر و ۱۰٫۶ میلی‌متر بهره خواهد برد. 

۸ شهریور ۱۴۰۳

در حالی که مدت زمان زیادی از عرضه گلکسی زد فولد ۶ (Galaxy Z Fold 6) نمی‌گذرد، به نظر می‌رسد سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی از یک گوشی تاشو دیگر رونمایی خواهد کرد که مدل نازک‌تر زد فولد ۶ به شمار می‌رود. 

در ماه ژوئیه، گزارشی ادعا کرد که تاشدنی موردانتظار این برند در حالت بسته‌شده، ضخامتی بین ۱۰ الی ۱۱ میلی‌متر خواهد داشت. حالا به تازگی شایعه‌ای در دسترس قرار گرفته که جزئیات مربوط به ابعاد و اندازه نمایشگر‌های این دستگاه را به اشتراک گذاشته است. 

گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ

افشاگری شناخته‌شده به نام ایوان بلس چندین تصویر از ابعاد گوشی جدید سامسونگ را به اشتراک گذاشته که خبر از محصولی نازک می‌دهند. این افشاگر همچنین تایید کرده که این گوشی با نام گلکسی زد فولد Special Edition عرضه خواهد شد. 

همانطور که در تصاویر منتشرشده مشاهده می‌کنیم، مدل جدید گلکسی زد فولد به نمایشگر داخلی ۸ اینچی و نمایشگر کاور ۶٫۵ اینچی مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، در حالت‌های باز و بسته‌شده، ضخامت این دستگاه به ترتیب برابر با ۴٫۹ و ۱۰٫۶ میلی‌متر خواهد بود. 

اندازه نمایشگرهای گلکسی زد فولد Special Edition.jpg
ضخامت گلکسی زد فولد Special Edition

در صورتی که این گزارش درست باشد، مدل Special Edition به طور قابل‌توجهی باریک‌تر از گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود. برای مقایسه، پرچمدار تاشو سامسونگ در حالت بسته‌شده ضخامتی برابر با ۱۲٫۱ میلی‌متر دارد. 

آقای بلس اذعان داشته که گلکسی زد فولد Special Edition تقریباً از همه‌لحاظ بهتر از مدل استاندارد آن خواهد بود. البته این موضوع احتمالاً باعث ناراحتی کاربران گلکسی زد فولد ۶ نخواهد شد، چرا که مدل ویژه این گوشی به طور محدود و تنها برای بازارهای چین و کره جنوبی عرضه می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که تاشو موردانتظار سامسونگ به احتمال زیاد در ۲۵ سپتامبر سال جاری میلادی (۴ مهر ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. شایعه شده این دستگاه با قیمت ۲۰۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. 

برچسب‌ها: