خانهاخبار
نه اولترا و نه اسلیم، مدل نازک‌تر گلکسی زد فولد ۶ نام جدید دارد!

نه اولترا و نه اسلیم، مدل نازک‌تر گلکسی زد فولد ۶ نام جدید دارد!

افشاگری برجسته ادعا کرده که گوشی تاشو جدید سامسونگ با نام گلکسی زد فولد Special Edition عرضه خواهد شد. 

۸ شهریور ۱۴۰۳

طی چند ماه گذشته، گزارش‌های مختلفی پیرامون نسخه نازک‌تر گلکسی زد فولد ۶ (Galaxy Z Fold 6) منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی آن را فاش کرده‌اند. شایعه شده این گوشی موردانتظار با نام گلکسی زد فولد ۶ اسلیم روانه بازار خواهد شد. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که پرچمدار تاشو این برند کره‌ای با نام کاملاً متفاوتی معرفی می‌شود. 

گلکسی زد فولد ۶

ایوان بلس با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (تویتر سابق) تایید کرده که تاشدنی جدید سامسونگ با نام گلکسی زد فولد Special Edition عرضه خواهد شد. برای مقایسه، شایعات پیشین به نام‌های «اسلیم» و «اولترا» برای این گوشی اشاره کرده‌ بودند. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که تاشو سامسونگ با نام کامل عرضه می‌شود و یا به صورت اختصاری SE معرفی خواهد شد. 

طبق اطلاعات فاش‌شده، نسخه جدید گلکسی زد فولد ۶ در مقایسه با مدل استاندارد آن از ضخامت کمتر و نمایشگر بزرگ‌تر بهره خواهد برد. به طور دقیق‌تر، محصول جدید سامسونگ ظاهراً به نمایشگر کاور ۶٫۵ اینچی (۶٫۳ اینچی برای زد فولد ۶) و نمایشگر داخلی ۸ اینچی (۷٫۶ اینچی برای زد فولد ۶) مجهز خواهد شد. 

شایان ذکر است که گوشی موردانتظار غول فناوری کره از قلم هوشمند اس پن پشتیبانی نخواهد کرد. شایعات ادعا کرده‌اند که این دستگاه در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۴ مهر) برای بازار کره جنوبی معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها: