خانهاخبار
اینستاگرام با قابلیت‌های جدید و جذاب برای تولیدکنندگان محتوا آپدیت شد

اینستاگرام با قابلیت‌های جدید و جذاب برای تولیدکنندگان محتوا آپدیت شد

در آپدیت جدید اینستاگرام قابلیتی اضافه شده که به شما اجازه می‌دهد روی تصاویر دلخواه‌تان به‌راحتی متن و استیکر اضافه کنید.

۷ شهریور ۱۴۰۳

این قابلیت جدید در بخش آپلود تصاویر قرار دارد که با انتخاب آن، می‌توانید از گالری هر تصویر اضافی دلخواه را به‌صورت استیکر و در قالب اشکالی مانند مستطیل، مربع، دایره، قلب یا ستاره به عکس اصلی اضافه کنید.

امکان اضافه کردن متن و استیکر دلخواه به عکس در نسخه جدید اینستاگرام 

علاوه‌بر آن‌ها، فونت‌ها و انیمیشن‌های جدیدی برای افکت‌های مختلف اضافه شده که می‌توانند برای طراحی استوری‌ها و دیگر محتواها مفید باشند. همچنین یک ابزار متن ساده‌شده نیز اضافه شده که کاربران می‌توانند در بخش تنظیمات آن، فونت و موارد مختلف متن خود را تنظیم کرده و نوشته مورد نظر را روی تصویر قرار دهند.

Instagram New Update

اینستاگرام اخیرا قابلیت‌های جذابی مانند امکان قرار دادن 20 عکس در یک پست و افزودن آهنگ با پروفایل را اضافه کرده بود. البته تا پایان سال قطعا اینستاگرام به قابلیت‌های جذاب‌تری نیز مجهز خواهد شد و این قابلیت‌ها می‌توانند بر میزان جذب کاربر ماهانه تاثیر داشته باشند. 

حالا دیگر تولیدکنندگان محتوا نیازی نیست برای افزودن استیکر و متن روی تصاویر از نرم‌افزارهای جداگانه‌ای استفاده کنند و به‌راحتی این قابلیت در داخل اینستاگرام امکان‌پذیر شده است. البته در آینده متا می‌تواند با اضافه کردن قابلیت‌های پریمیوم به این موارد، منابع تامین مالی خود را گسترش دهد اما در حال حاضر، تمامی این امکانات به‌صورت رایگان در دسترس هستند.