خانهاخبار
موجودی آیپد مینی فعلی نکته مهمی را گوشزد می‌کند

موجودی آیپد مینی فعلی نکته مهمی را گوشزد می‌کند

حدود سه سال از معرفی آیپد مینی نسل ششم می‌گذرد و با توجه به شرایط موجود، عرضه نسل جدید کوچکترین آیپد اپل قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.

۷ شهریور ۱۴۰۳

به گفته مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، عرضه نسل ششم آیپد مینی در بسیاری از فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل رو به کاهش است، که نشانه‌ای از عرضه مدل جدیدی است.

آیپد مینی

گورمن در توییتی گفت که آیپد مینی در اپل محدودیت داخلی در نظر گرفته می‌شود و این ممکن است نشانه‌ای از به‌روزرسانی در آینده‌ای نزدیک باشد. نسل ششم اپل مینی ابتدا در سپتامبر. ۲۰۲۱ (شهریور ماه ۱۴۰۰) معرفی شد، بنابراین در این مرحله تقریبا سه سال از عمر آن می‌گذرد.

اپل در حال کار بر روی نسخه نسل هفتمیآیپد مینی‌ است و شایعات حاکی از آن است که ممکن است امسال عرضه شود. انتظار می‌رود آیپد مینی بعدی شامل یک تراشه A17 Pro یا بهتر برای پشتیبانی از هوش اپل، همراه با دوربین‌های جلو و پشت به‌روزرسانی شده باشد. بهبودهایی که اپل در سری محصولات خود انجام داده است نیز می‌تواند شامل وای فای 6E و بلوتوث 5.3 باشد.

اپل به تازگی اعلام کرد که قصد دارد در ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) رویداد پاییزی آیفون خود را برای معرفی مدل‌های آیفون ۱۶، مدل‌های جدید اپل واچ و ایرپادزهای جدید برگزار کند. مشخص نیست که آیا اپل در آن زمان آیپد مینی را نیز به‌روزرسانی خواهد کرد یا خیر، اما این شرکت می‌تواند نسخه جدیدی را برای رویداد یا اعلامیه دوم پاییز آماده کند.

ما هنوز روی چندین مک با تراشه M4 در سال جاری حساب کرده‌ایم، بنابراین احتمال دارد نوعی اعلامیه دوم برای این محصولات وجود داشته باشد. شایعه شده است که اپل قصد دارد مک بوک پرو، مک مینی و آیمک را با تراشه‌های M4 به‌روزرسانی کند، بنابراین یک آیپد با تراشه‌های سری A مشابه با این اطلاعیه‌ها مطابقت دارد.

اپل اوایل سال جاری مدل‌های آیپد پرو را با تراشه‌های M4 به‌روزرسانی کرد و دو نسخه از آیپد ایر را با تراشه M2 معرفی کرد.

برچسب‌ها: