خانهاخبار
گلکسی F05 با پنل پشتی چرمی عرضه خواهد شد

گلکسی F05 با پنل پشتی چرمی عرضه خواهد شد

رندرهای گوشی اقتصادی جدید سامسونگ طراحی آن را از همه زوایا نشان می‌دهند.

۷ شهریور ۱۴۰۳

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ موسوم به گلکسی F05 اخیراً در گواهی BIS کشور هند ثبت شد. انتظار می‌رود این دستگاه همراه با گلکسی M05 برای بازار هند معرفی شود. حالا به تازگی رندرهای جدیدی از مدل جدید سری گلکسی F منتشر شده که طراحی آن را نشان می‌دهند. 

طراحی گلکسی F05

همانطور که در تصاویر فاش‌شده مشخص است، محصول مقرون‌به‌صرفه سامسونگ از ناچ حفره برای دوربین سلفی بهره خواهد برد و با پنل پشتی چرم مصنوعی همراه خواهد شد. به علاوه، در پنل پشتی دستگاه دوربین دوگانه را مشاهده می‌کنیم که سنسورهای آن به صورت عمودی قرار گرفته‌اند.

نمایشگر گلکسی F05

در کنار دوربین‌های گلکسی F05 فلاش LED جای گرفته‌ و کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و پاور نیز در سمت راست بدنه دیده می‌شوند. 

در مقایسه با نسل قبلی، گوشی جدید سامسونگ ظاهر پرمیوم‌تری دارد که قطعاً می‌تواند نظر کاربران بیشتری را به سوی خود جلب کند. گزارش شده این دستگاه در دو رنگ به فروش خواهد رسید.

پنل پشتی گلکسی F05
 

برای یادآوری، گلکسی F04 که در ماه ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی معرفی شده به نمایشگر ۶٫۵ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و تراشه مدیاتک هلیو P35 مجهز است. از سوی دیگر، این محصول اقتصادی حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی قابل‌افزایش را به همراه دارد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۲۵ واتی اشاره کرد. 

برچسب‌ها: