خانهاخبار
رندرهای جدیدی از تبلت‌های پرچمدار سامسونگ منتشر شدند

رندرهای جدیدی از تبلت‌های پرچمدار سامسونگ منتشر شدند

تبلت‌های گلکسی تب اس ۱۰ پلاس و تب اس ۱۰ اولترا ظاهراً با طراحی مشابه نسل قبلی همراه خواهند شد.

۷ شهریور ۱۴۰۳

چند روز پیش، نخستین تصویر از تبلت‌های پرچمدار سامسونگ موسوم به سری گلکسی تب اس ۱۰ (Galaxy Tab S10) در اختیار کاربران قرار گرفت. برخلاف سال‌های گذشته، غول فناوری کره امسال تنها مدل‌های پلاس و اولترا نسل جدید سری گلکسی تب را روانه بازار خواهد کرد. 

حالا اما به تازگی رندرهای دیگری از محصولات موردانتظار این برند کره‌ای فاش شده که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند. 

رندر سری گلکسی تب اس ۱۰

وبسایت AndroidHeadlines تصاویر رندری گلکسی تب اس ۱۰ پلاس و گلکسی تب اس ۱۰ اولترا را به اشتراک گذاشته است. در این رندرها، پنل جلویی و قلم اس پن دو تبلت سامسونگ را مشاهده می‌کنیم. به علاوه، به نظر می‌رسد مدل‌های جدید گلکسی تب با طراحی مشابه نسل قبلی عرضه خواهند شد. 

متاسفانه در گزارش این وبسایت اشاره‌ای به مشخصات فنی تبلت‌های سامسونگ‌های نشده ولی به لطف گزارش‌ها و شایعات قبلی، برخی از جزئیات فنی این دستگاه‌ها را در اختیار داریم. 

رندر گلکسی تب اس ۱۰ پلاس و اولترا

دو مدل پلاس و اولترا گلکسی تب اس ۱۰ به ترتیب از نمایشگر‌های ۱۲٫۴ و ۱۴٫۶ اینچی بهره خواهند برد. قلب تپنده این محصولات تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس خواهد بود که یکی از قوی‌ترین سخت‌افزارهای بازار موبایل به شمار می‌رود. 

سامسونگ ظاهراً تولید انبوه تبلت‌های خود را از ماه جاری میلادی آغاز خواهد کرد و سپس در ماه اکتبر (مهر تا آبان ۱۴۰۳) از محصولات پرمیوم خود پرده‌برداری می‌کند. دو تبلت این برند کره‌ای به عنوان رقبای آیپد پرو ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی جدید روانه بازار می‌شوند. 

برچسب‌ها: