خانهاخبار
ردمی واچ ۵ اکتیو با نمایشگر ۲ اینچی معرفی شد

ردمی واچ ۵ اکتیو با نمایشگر ۲ اینچی معرفی شد

شیائومی به تازگی از پوشیدنی جدیدی رونمایی کرده که از سیستم‌عامل HyperOS و عمر باتری ۱۸روزه بهره می‌برد.

۶ شهریور ۱۴۰۳

ردمی، برند زیرمجموعه شیائومی، امروز از ساعت هوشمند جدیدی به نام ردمی واچ ۵ اکتیو (Redmi Watch 5 Active) رونمایی کرده که به عنوان نسخه نسل جدید واچ ۳ اکتیو روانه بازار می‌شود. علی‌رغم طراحی مشابه با مدل قبلی، پوشیدنی جدید شیائومی با بهبودهای مهمی همراه شده است. 

طبق تایید رسمی، ساعت ردمی از بدنه مربعی‌شکل برخوردار شده که در سمت راست آن یک دکمه سخت‌افزاری دیده می‌شود. به علاوه، این پوشیدنی به نمایشگر ۲ اینچی مجهز است که می‌تواند به نرخ روشنایی حداکثری ۵۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

شیائومی ردمی واچ اکتیو ۵

نسل جدید واچ اکتیو تا عمق ۵۰ متری آب (فشار ۵ اتمسفری) مقاوم است و از گواهی IPX8 نیز بهره می‌برد. 

به مانند دیگر ساعت‌های موجود در بازار، پوشیدنی جدید ردمی نیز از قابلیت‌های سلامتی متداولی مانند پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان اکسیژن خون، پایش خواب و کنترل استرس برخوردار است. این دستگاه همچنین از ۱۴۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند که برخی از آن‌ها به صورت خودکار شناسایی می‌شوند. 

به لطف میکروفون و اسپیکر داخلی، واچ ۵ اکتیو قادر است به تماس‌های صوتی پاسخ دهد. به علاوه، این ساعت هوشمند به نخستین پوشیدنی ردمی بدل شده که با سیستم‌عامل اختصاصی HyperOS روانه بازار می‌شود. 

شیائومی در پوشیدنی خود دستیار صوتی الکسا را قرار داده که می‌تواند تسک‌ها را تنها با فرامین صوتی پردازش کند. انرژی موردنیاز این ساعت توسط باتری ۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که تنها با یک بار شارژ، تا ۱۸ روز کاربران را همراهی خواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی واچ ۵ اکتیو در دو رنگ مشکی / نقره‌ای و با برچسب قیمتی ۲۷۹۹ روپیه (۳۳ دلار) روانه بازار خواهد شد. 

برچسب‌ها: