خانهاخبار
جزئیات دوربین اصلی، باتری و شارژ OnePlus 13 فاش شد

جزئیات دوربین اصلی، باتری و شارژ OnePlus 13 فاش شد

گفته می‌شود که وان‌پلاس در ماه نوامبر سری گوشی‌های هوشمند OnePlus Ace 5 را در چین معرفی خواهد کرد. بنابراین، به نظر می‌رسد که OnePlus 13 ممکن است در ماه اکتبر به عنوان یکی از اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 4 معرفی شود.
 

۶ شهریور ۱۴۰۳

امروز، منبع معتبر Digital Chat Station در یک پست Weibo، جزئیات دوربین اصلی، اندازه باتری و قابلیت‌های شارژ وان‌پلاس ۱۳ را فاش کرد.

طبق اطلاعات DCS، OnePlus 13 به سنسور دوربین LYT-808 با دیافراگم f/1.6 مجهز خواهد شد. این همان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که در OnePlus 12 نیز یافت می‌شود. همانطور که از منبع مشابه قبلاً فاش شده بود، دوربین پشتی همچنین شامل یک لنز اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر خواهد بود.

جزئیات دوربین اصلی، اندازه باتری و قابلیت‌های شارژ وان‌پلاس ۱۳

آخرین نشت اطلاعات نشان می‌دهد که OnePlus 13 در بخش باتری، نسبت به OnePlus 12 که دارای باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، شاهد ارتقای قابل توجهی خواهد بود. طبق این نشت، OnePlus 13 از شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ وات پشتیبانی خواهد کرد، مشابه OP12.

علاوه بر این، گزارش شده است که OnePlus 13 به موتور ارتعاشی O916T مجهز خواهد شد، همان موتور لرزاننده‌ای که در OnePlus 12 استفاده شده است. طبق نشت‌های قبلی، OP13 دارای پنل OLED LTPO 6.8 اینچی با طراحی میکرو خمیده در چهار طرف خواهد بود.

این پنل رزولوشن 2K با ۱۴۴۰x ۳۱۶۸  پیکسل، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز و یک سنسور اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه را ارائه خواهد داد. این دستگاه همچنین دارای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب با استاندارد IP68/69 خواهد بود. انتظار می‌رود که با سیستم عامل ColorOS 15 مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه شود.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی OnePlus 13 در دسترس نیست. احتمالاً ممکن است در ماه ژانویه در بازارهای خارج از چین، همراه با OnePlus 13R مجهز به Snapdragon 8 Gen 3 معرفی شود.

برچسب‌ها: