خانهاخبار
سری وان پلاس Ace 5 در ماه نوامبر معرفی می‌شود

سری وان پلاس Ace 5 در ماه نوامبر معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد گوشی‌های جدید وان پلاس به عنوان رقبای ردمی K80 و K80 پرو روانه بازار خواهند شد.

۶ شهریور ۱۴۰۳

شیائومی احتمالاً در ماه نوامبر سال جاری میلادی (آبان تا آذر ۱۴۰۳) از دو گوشی ردمی K80 و K80 پرو رونمایی خواهد کرد. این دو دستگاه به ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل سه و ۸ نسل چهار روانه بازار خواهند شد. 

حالا اما به نظر می‌رسد وان پلاس قصد دارد در ماه نوامبر امسال رقیب سری ردمی K80 را معرفی کند که سری وان پلاس ایس ۵ (OnePlus Ace 5) نام دارد. 

زمان رونمایی از وان پلاس ایس ۵

افشاگری به نام Smart Pikachu ادعا کرده که گوشی‌های جدید این برند چینی در ماه نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی رونمایی خواهند شد. به مانند نمایندگان شیائومی، دو مدل استاندارد و پرو ایس ۵ به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل سه و ۸ نسل چهار عرضه می‌شوند. 

گزارش شده گوشی ایس ۵ با بدنه سرامیکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت در حالی که نسخه پرو آن به نمایشگر با رزولوشن تصویر 2K مجهز خواهد بود. 

وان پلاس ایس ۳ پرو

با توجه به این که نسل‌های قبلی سری ایس تنها برای بازار چین عرضه شده‌اند، انتظار می‌رود مدل‌های جدید آن‌ها نیز به بازار چین محدود شوند. البته احتمال دارد گوشی‌های وان پلاس با نام متفاوتی برای بازارهای بین‌المللی معرفی شوند. 

گزارش‌های پیشین اذعان داشته‌اند که گوشی ایس ۵ پرو از نمایشگر جدید X2 شرکت BOE بهره خواهد برد و در دو مدل شیشه‌ای و سرامیکی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، شایعه شده نسخه استاندارد این دستگاه با باتری ۶۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۱۰۰ واتی و نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی LTPO همراه می‌شود.

برچسب‌ها: