خانهاخبار
گلکسی S24 FE با حافظه رم بیشتری عرضه خواهد شد

گلکسی S24 FE با حافظه رم بیشتری عرضه خواهد شد

مدل جدید سری FE احتمالاً به حافظه رم ۱۲ گیگابایتی مجهز می‌شود که بهبود قابل‌توجهی در مقایسه با نسل قبلی به شمار می‌رود.

۶ شهریور ۱۴۰۳

طی چند هفته گذشته، گزارش‌های زیادی پیرامون گلکسی S24 FE منتشر شده‌ که جزئیات مربوط به طراحی و بخشی از مشخصات فنی این گوشی را فاش کرده‌اند. برای مثال، شایعه شده محصول موردانتظار سامسونگ در تنها یک نسخه اگزینوسی عرضه می‌شود و به نسخه ضعیف‌شده اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز خواهد بود. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسل جدید سری FE ظاهراً با حافظه رم بیشتری همراه خواهد شد که یک بهبود مهم در مقایسه با نسل قبلی محسوب می‌شود. 

رنگ بندی گلکسی اس ۲۴ اف ای

یک افشاگر در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرده کانفیگ بالارده گلکسی اس ۲۴ FE از حافظه رم ۱۲ گیگابایتی بهره خواهد برد که اجرای روان و سریع قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI را تضمین می‌کند. 

در صورت صحت این گزارش، گلکسی اف ای جدید از حافظه رم بیشتری در مقایسه با گوشی گلکسی اس ۲۴ برخوردار خواهد شد. البته نباید فراموش کنیم که پرچمدار سامسونگ از مشخصات فنی بهتری مانند دوربین‌های پیشرفته‌تر و تراشه قوی‌تر بهره می‌برد. 

با توجه این که پردازش‌ ویژگی‌های هوش مصنوعی به حافظه رم بالایی نیاز دارد، به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته رم گلکسی اس ۲۴ اف ای را افزایش دهد تا خیال کاربران از اجرای بی‌نقص سیستم Galaxy AI راحت باشد. 

در خبری مشابه، شایعات ادعا کرده‌اند که مدل پایه نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ موسوم به سری گلکسی اس ۲۵ از حافظه رم ۱۲ گیگابایتی برخوردار خواهد شد. به علاوه، گلکسی اس ۲۵ اولترا نیز احتمالاً با رم ۱۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود.  

برچسب‌ها: