خانهاخبار
به‌روزرسانی One UI 6.1 برای تبلت اقتصادی سامسونگ عرضه شد

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای تبلت اقتصادی سامسونگ عرضه شد

سامسونگ به تازگی به‌روزرسانی One UI 6.1 را در اختیار تبلت ارزان‌قیمت گلکسی تب A7 لایت قرار داده است. 

۶ شهریور ۱۴۰۳

تبلت مقرون‌به‌صرفه گلکسی تب A7 لایت (Galaxy Tab A7 Lite) که در سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی شده است، آخرین به‌روزرسانی سیستم‌عامل خود یعنی اندروید ۱۴ را در اوایل سال جاری میلادی دریافت کرد. 

در حالی که انتظار می‌رفت هیچ به‌روزرسانی بزرگ دیگری برای تبلت سامسونگ منتشر نشود، به تازگی آپدیت نرم‌افزاری One UI 6.1‌ برای این دستگاه عرضه شده که نشان می‌دهد سامسونگ حتی به محصولات قدیمی خود نیز متعهد است.

گلکسی تب A7 لایت

وبسایت SamMobile با انتشار گزارشی ادعا کرده که به‌روزرسانی نسخه جدید One UI در اختیار مدل بازار کره جنوبی گلکسی تب A7 لایت قرار گرفته است. به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی به زودی برای دیگر مناطق عرضه خواهد شد. باید اشاره کرد پچ امنیتی ماه ژوئیه ۲۰۲۴ نیز با به‌روزرسانی مهم سامسونگ همراه شده است. 

به لطف One UI 6.1، تبلت ارزان‌قیمت این برند کره‌ای به قابلیت‌های مهمی مانند امکان شخصی‌سازی نوتیفیکیشن یادآور، نسخه بهبودیافته Quick Share و ویجت جدید برنامه آب‌وهوا مجهز خواهد شد. 

در حالی که اکثر محصولات سری گلکسی در صف دریافت به‌روزرسانی One UI 6.1.1 هستند، به احتمال زیاد One UI 6.1 آخرین به‌روزسانی گلکسی تب A7 لایت خواهد بود. برای نصب این آپدیت، کاربران باید به تنظیمات و بخش به‌روزرسانی نرم‌افزاری مراجعه نمایند.  

برچسب‌ها: