خانهاخبار
پرچمدار کامپکت ویوو با تراشه‌ای قدرتمند همراه می‌شود

پرچمدار کامپکت ویوو با تراشه‌ای قدرتمند همراه می‌شود

نمایشگر ۶٫۳ اینچی، تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰، قابلیت شارژ بی‌سیم و دوربین پریسکوپی از مهم‌ترین ویژگی‌های ویوو X200 به شمار می‌روند.

۶ شهریور ۱۴۰۳

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که نسل جدید سری پرچمدار ویوو موسوم به X200 در سه مدل استاندارد، پلاس و پرو روانه بازار می‌شود. در حالی که انتظار می‌رود نسخه‌های پرو و پلاس با نمایشگر‌های بزرگی همراه شوند، به نظر می‌رسد مدل استاندارد سری از ابعاد جمع‌وجور بهره خواهد برد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station مشخصات فنی ویوو X200 را به اشتراک گذاشته که خبر از نمایشگر نسبتاً کوچک و تراشه قدرتمند آن می‌دهند. 

مشخصات فنی ویوو X200

طبق اطلاعات فاش‌شده، نسخه استاندارد سری پرچمدار ویوو به تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ مجهز خواهد شد و ضخامت آن در حدود ۸ میلی‌متر خواهد بود که آن را به محصولی باریک بدل می‌سازد.

مدل جدید سری ویوو X نمایشگر تخت ۶٫۳ اینچی را به همراه خواهد داشت که از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، پنل پشتی دستگاه میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود. اخیراً شایعه‌ای منتشر شد مبنی براین‌که دوربین اصلی پرچمدار این برند به یک سنسور از برند سونی مجهز می‌شود. 

ویوو X100

دیگر ویژگی مهم ویوو X200 باتری حجیم ۵۵۰۰ یا ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن خواهد بود که شارژ بی‌سیم و باسیم سریع پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی احتمالی این دستگاه می‌توان به سنسور اثرانگشت اپتیکال زیرنمایشگر و اندروید ۱۵ اشاره کرد. 

برچسب‌ها: