خانهاخبار
تاریخ رونمایی از ریلمی نوت ۶۰ رسماً تایید شد

تاریخ رونمایی از ریلمی نوت ۶۰ رسماً تایید شد

گوشی اقتصادی ریلمی در تاریخ ۳۰ اوت سال جاری میلادی (۹ شهریور) معرفی خواهد شد. 

۶ شهریور ۱۴۰۳

ماه گذشته، بنچمارک گیک‌بنچ ریلمی نوت ۶۰ (Realme Note 60) در دسترس کاربران قرار گرفت و حالا به تازگی نیز زمان رونمایی از این گوشی اعلام شده است. در این رابطه، گوشی اقتصادی جدید ریلمی در تاریخ ۳۰ اوت سال جاری میلادی (۹ شهریور) معرفی خواهد شد. 

طراحی ریلمی نوت ۶۰

در فاصله تنها چند روز مانده به پرده‌برداری از نسل جدید سری ریلمی نوت، شعبه اندونزی این برند بخشی از مشخصات فنی این دستگاه را در اختیار کاربران قرار داده است. 

طبق تایید رسمی، گوشی نوت ۶۰ در سه کانفیگ رم ۴ / حافظه ۶۴ گیگابایتی، رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. این محصول اقتصادی همچنین به نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز خواهد شد. 

رنگ مشکی ریلمی نوت ۶۰
رنگ آبی ریلمی نوت ۶۰

شایان ذکر است که گوشی ریلمی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی همراه خواهد شد. در بخش نرم‌افزاری، مدل جدید سری نوت از اندروید ۱۴ (مبتنی بر RealmeUI) روانه بازار می‌شود. 

پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ تایید کرده که نوت ۶۰ از تراشه پایین‌رده Unisoc Tiger T612 برخوردار خواهد شد که از پردازنده مرکزی ۸هسته‌ای با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتزی بهره می‌برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی ارزان‌قیمت ریلمی در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد شد. به علاوه، فروش رسمی این دستگاه در همان روز معرفی آغاز می‌شود. 

برچسب‌ها: