خانهاخبار
زمان رونمایی از تبلت‌های گیمینگ رد مجیک مشخص شد

زمان رونمایی از تبلت‌های گیمینگ رد مجیک مشخص شد

نوبیا در تاریخ ۵ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۵ شهریور) از نسل جدید تبلت‌های مخصوص‌بازی رد مجیک رونمایی خواهد کرد. 

۵ شهریور ۱۴۰۳

رد مجیک (برند زیرمجموعه نوبیا) به تازگی تایید کرده در تاریخ ۵ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۵ شهریور ۱۴۰۳)، یک رویداد بزرگ را برگزار خواهد کرد که در آن شاهد رونمایی از نسل جدید تبلت‌های مخصوص بازی این برند خواهیم بود. 

در تیزر مراسم موردانتظار رد مجیک دو تبلت را مشاهده می‌کنیم که از اندازه‌های متفاوتی بهره می‌برند. در این رابطه، افشاگری به نام WHYLAB اذعان داشته که مدل کوچک‌تر به نمایشگر ۱۰٫۸ اینچی مجهز می‌شود. به علاوه، شایعه شده این دستگاه به نخستین تبلت بازار بدل خواهد شد که با نسخه بهبودیافته تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. 

تیزر مراسم رد مجیک برای رونمایی از تبلت های گیمینگ

از سوی دیگر، نسخه بزرگ‌تر این تبلت‌ها گیمینگ احتمالاً تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو، نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی و شبکه 5G را به همراه خواهد داشت. گفته می‌شود این محصول به عنوان نسل جدید تبلت رد مجیک (Red Magic Tablet) و با نام رد مجیک تبلت 3D اکسپلورر ادیشن به فروش می‌رسد. 

برای یادآوری، نخستین نسل از تبلت‌های مخصوص بازی رد مجیک از نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی ال‌سی‌دی بهره می‌برد که از رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک عرضه شد که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (شارژ ۸۰ واتی) دریافت می‌کند. 

محصول گیمینگ نوبیا با حافظه رم LPDDR5 تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 3.1 تا ۵۱۲ گیگابایت روانه بازار شده و از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.