خانهاخبار
اپل برنامه‌های بزرگی برای اولین انگشتر هوشمند خود دارد

اپل برنامه‌های بزرگی برای اولین انگشتر هوشمند خود دارد

دستگاه کوچکی با قابلیت کنترل همه چیز از گوشی تا لوازم خانگی هوشمند، ایده خلاقانه اپل برای اولین انگشتر هوشمند است که گزارشات به خبرهای جالبی در این مورد اشاره می‌کنند.

۴ شهریور ۱۴۰۳

آخرین حق ثبت اختراع صورت گرفته توسط اپل به حلقه هوشمندی اشاره می‌کند که می‌تواند کنترل همه‌جانبه‌ای برای تمام دستگاه‌های هوشمند شما باشد. گزارشات نشان می‌دهند که این دستگاه می‌تواند برای کنترل آیفون، مک، هوم‌پاد، اپل تی‌وی و حتی لوازم خانگی هوشمند به‌کار رود.

حلقه هوشمند اپل چگونه کار خواهد کرد؟

الگوهای منتشر شده از این دستگاه نشان می‌دهند که حلقه هوشمند اپل به حسگرهای مختلفی مانند سنسورهای نیرو، سنسورهای مجاورتی و حتی میکروفون مجهز خواهد بود. این سنسورها به حلقه اجازه خواهند داد تا حرکات و دستورهای شما را تشخیص دهند.

Apple ring

البته در کنار تمام این قابلیت‌های مدیریتی لوازم، باید به ویژگی‌های ردیابی سلامتی آن نیز اشاره کنیم که می‌تواند نتایج را به‌صورت واحد در تمام دستگاه‌های اپل شما ارائه دهد. این تقریبا شبیه فرآیندی است که حلقه گلکسی رینگ انجام می‌دهد.

در حالی که هنوز مشخص نیست که اپل چه زمانی از حلقه هوشمند خود رونمایی خواهد کرد اما گزارشات نشان می‌دهند که این شرکت به‌شدت در حال بررسی قابلیت‌ها و راهکارهای جدید برای تعامل بیشتر زندگی روزمره با فناوری از طریق این گجت‌های پوشیدنی هوشمند است. 

Apple ring

با در نظر گرفتن تمام موارد ذکر شده، اپل در کنار سایر محصولات خود برنامه‌های جنجالی برای انگشتر هوشمند خود در نظر گرفته که احتمالا در آینده نزدیک، شاهد منتشر شدن اخبار بسیاری از جزئیات آن خواهیم بود.

برچسب‌ها: