خانهاخبار
زمان معرفی و عرضه محصولات جدید اپل فاش شد

زمان معرفی و عرضه محصولات جدید اپل فاش شد

مارک گرمن، افشاگر شناخته‌شده محصولات اپل، به تازگی ادعا کرده که رویداد موردانتظار این برند در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) برگزار خواهد شد. 

۳ شهریور ۱۴۰۳

همانطور که انتظار می‌رود، ماه آینده بزرگ‌ترین رویداد سخت‌افزاری امسال اپل برگزار خواهد شد که در آن شاهد رونمایی از سری آیفون ۱۶ (iPhone 16)، اپل واچ سری ۱۰ (Apple Watch Series 10) و نسل جدید ایرپادز خواهیم بود. 

حالا در حالی که غول فناوری هیچ اشاره‌ای به زمان معرفی محصولات جدید خود نکرده است، گزارشی جدید ادعا می‌کند که مراسم موردانتظار کوپرتینویی‌ها در تاریخ ۱۰ سپتامبر سال جاری میلادی (۲۰ شهریور) برگزار خواهد شد. 

آیفون ۱۵ پرو مکس

خبرنگار شناخته‌شده خبرگزاری بلومبرگ، مارک گرمن، ضمن نقل‌قول از منابع آگاه ادعا کرده که اپل در حال آماده‌سازی برای برگزاری مراسم مهم خود است. به علاوه، شایعه شده که فروش دستگاه‌های جدید این برند از تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) آغاز می‌شود. 

در حال حاضر، گزارش‌های زیادی پیرامون محصولات برند آمریکایی منتشر شده که بخشی از مشخصات فنی آن‌ها را فاش کرده‌اند. 

سری آیفون ۱۶ با بهبودهای جزئی در مقایسه با نسل قبلی همراه خواهد شد که شامل طراحی جدید ماژول دوربین برای مدل‌های استاندارد و پلاس، دکمه جدید کپچر (Capture Button) و نمایشگر‌های بزرگ‌تر برای نسخه‌های پرو می‌شوند. از سوی دیگر، آیفون‌های جدید از قابلیت‌های جدید دوربین و ویژگی‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence بهره خواهند برد.

شایعه شده نسل جدید اپل واچ طراحی مشابه مدل‌های قبلی را به همراه خواهد داشت و تنها از بدنه نازک‌تر و نمایشگر بزرگ‌تر برخوردار خواهد شد. همچنین اپل ظاهراً درنظر دارد که به جای مدل ۴۱ میلی‌متری، یک نسخه ۴۹ میلی‌متری از پوشیدنی جدید خود را معرفی کند.

اپل واچ سری ۹

طبق شایعات غیررسمی، ایرپادز ۴ در دو مدل پایین‌رده و پرمیوم عرضه خواهد شد که به ترتیب جایگزین‌ ایرپادز ۲ و ایرپادز ۳ می‌شوند. مدل گران‌قیمت هدفون اپل احتمالاً از قابلیت حذف نویز فعال بهره خواهد برد و به درگاه USB-C مجهز می‌شود. 

در پایان گزارش خود، آقای گرمن اذعان داشته اپل تا پایان سال جاری میلادی از مدل‌های جدید مک پرده‌برداری خواهد کرد که به تراشه M4 مجهز خواهند بود.

در حال حاضر، این برند در حال آزمایش چهار نسخه از مک است که سه مدل از آن‌ها از پردازنده ۱۰ هسته‌ای مرکزی و پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته‌ای استفاده خواهند کرد. دیگر مک جدید که احتمالاً محصولی پایین‌رده خواهد بود، با پردازنده مرکزی و گرافیکی ۱۰ هسته‌ای همراه می‌شود. هرچهار نسخه این دستگاه حافظه رم ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی را در دسترس قرار خواهند داد. 

برچسب‌ها: