خانهاخبار
گلکسی زد فولد ۶ اسلیم به زودی معرفی می‌شود

گلکسی زد فولد ۶ اسلیم به زودی معرفی می‌شود

مدل پرمیوم گلکسی زد فولد ۶ به تازگی در گواهی KTR کره جنوبی قرار گرفته که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

۳ شهریور ۱۴۰۳

از سال ۲۰۱۹ میلادی تا به امروز، سامسونگ هرساله یک گوشی تاشو سری گلکسی زد فولد را روانه بازار می‌کند. حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ای امسال سنت‌شکنی خواهد کرد و یک گوشی تاشوی دیگر را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 

دومین محصول تاشو این برند کره‌ای که احتمالاً با نام گلکسی زد فولد ۶ اسلیم (Galaxy Z Fold 6 Slim) معرفی می‌شود، به تازگی در یک گواهی لیست شده که عرضه آن در آینده‌ای نزدیک را تایید می‌کند. 

گواهی گلکسی زد فولد ۶ اسلیم

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، دستگاه سامسونگی با شناسه مدل SM-F958N در گواهی KTR کره جنوبی ثبت شده که شناسه آن مشابه گوشی گلکسی زد فولد ۶ (SM-F956N) است. در این رابطه، انتظار داریم که گوشی مذکور همان نسخه اسلیم پرچمدار تاشو سامسونگ باشد. 

طبق شایعات پیشین، تاشو موردانتظار برند کره‌ای در تاریخ ۲۵ سپتامبر سال جاری میلادی (۴ مهر ۱۴۰۳) برای بازار کره معرفی خواهد شد. شایعه شده این دستگاه عرضه گسترده‌ای نخواهد داشت و تنها در اختیار بازارهای چین و کره جنوبی قرار خواهد گرفت. 

گلکسی زد فولد ۶

همانطور که از نام آن پیداست، گلکسی زد فولد ۶ اسلیم مدل نازک‌تر نسخه استاندارد که احتمالاً از ضخامت ۱۰ میلی‌متری (در حالت بسته‌شده) برخوردار می‌شود. در صورت صحت این موضوع، گوشی جدید سامسونگ به باریک‌ترین گلکسی زد فولد تاریخ بدل خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که تاشدنی جدید سامسونگ به نمایشگر کاور ۶٫۵ اینچی و نمایشگر داخلی ۸ اینچی مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به دوربین سلفی زیرنمایشگر ۵ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی (نمایشگر کاور) و لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

برچسب‌ها: