خانهاخبار
از امروز می‌توانید آهنگ دلخواه را به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید

از امروز می‌توانید آهنگ دلخواه را به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید

اینستاگرام امروز ویژگی رونمایی کرده که می‌تواند طرفداران بسیاری داشته باشد. اکنون می‌توانید آهنگی را که دوست دارید به پروفایل خود در این اپلیکیشن اضافه کنید تا بازدیدکنندگان از صفحه شما به آن گوش دهند.

۳ شهریور ۱۴۰۳

اینستاگرام ویژگی جدیدی را معرفی کرده که به کاربران امکان می‌دهد آهنگی را به پروفایل خود اضافه کنند، به‌روزرسانی که یادآور اوایل دهه ۲۰۰۰ در مای اسپیس (My Space) است.

آهنگ دلخواه در پروفایل اینستاگرام

موزیک اضافه شده در قسمت بیو پروفایل کاربر ظاهر می‌شود وبرخلاف مای اسپیس، وقتی شخصی از پروفایل کاربر بازدید می‌کند، آهنگ‌ها به صورت خودکار پخش نمی‌شوند، بلکه بازدیدکنندگان می‌توانند آهنگ یا نمونه آهنگ را پخش و متوقف کنند، زیرا مدت زمان موسیقی به ۳۰ ثانیه محدود شده است.

اینستاگرام در پستی از حساب سازندگانش گفت: ما هیجان زده هستیم که اعلام کنیم اکنون می‌توانید آهنگی را به پروفایل خود اضافه کنید و راه‌های بیشتری برای بیان خود از طریق موسیقی در اختیارتان قرار دهد. انتخاب آهنگ نمایه شما تا زمانی که آهنگ را عوض نکنید، زنده خواهد بود.

برای افزودن یک آهنگ، کاربران باید به قسمت Edit Profile رفته و Add music to your profile را انتخاب کنند، جایی که می‌توانند آهنگی را از آرشیو موسیقی مجاز اینستاگرام (همان جایی که می‌توان از آن برای ریلز و پست‌ها استفاده کرد) جستجو و انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که این ویژگی جدید با همکاری خواننده معروف سابرینا کارپنتر راه‌اندازی شده که پروفایل خود را به تیزر آهنگ جدیدش «Taste» پیش از انتشار رسمی آن، مزین کرده و در اواخر این هفته منتشر می‌شود.