خانهاخبار
آنر نه‌تنها باریک‌ترین بلکه مقاوم‌ترین گوشی تاشو دنیا را ساخته است

آنر نه‌تنها باریک‌ترین بلکه مقاوم‌ترین گوشی تاشو دنیا را ساخته است

آنر برای نشان دادن استحکام چشمگیر پرچمدار تاشو خود، دو آزمون مقاومت شدید را روی آن اجرا کرده است. 

۳ شهریور ۱۴۰۳

آنر مجیک V3 که در حال حاضر نازک‌ترین گوشی تاشو جهان به شمار می‌رود، برای بازار چین عرضه شده و ماه آینده نیز به صورت رسمی روانه بازارهای جهانی می‌شود.

علاوه بر ضخامت اندک، آنر ادعا می‌کند که این گوشی مقاوم‌ترین محصول تاشو بازار نیز محسوب می‌شود. این برند چینی برای اثبات ادعای خود، مجیک V3 را مورد آزمایش‌های شدیدی قرار داده تا استحکام قابل‌توجه آن را نشان دهد.

آنر مجیک V3

به طور معمول، تولیدکنندگان مقاومت یک دستگاه را فدای ضخامت اندک و وزن پایین آن می‌کنند. اما حالا به نظر می‌رسد شرایط پرچمدار تاشو آنر فرق دارد و غول فناوری چینی موفق شده تا دستگاهی را تولید کند که در عین باریک‌ بودن، از مقاومت بالایی نیز بهره می‌برد. 

در تست مقاومت نخست، لولای گوشی تاشو آنر در دستگاه پرس هیدرولیکی تا فشار ۱۱۵۰ کیلوگرم را تحمل کرد که استحکام چشمگیر آن را تایید می‌کند. برای مقایسه، لولای این گوشی تاشو حتی از سنگ گرانیت نیز محکم‌تر است. 

تست مقاومت لولای آنر مجیک V3

به لطف فولاد بهبودیافته Super Steel، پرچمدار تاشو آنر از مقاومت بسیار بالایی بهره می‌برد. همچنین این دستگاه از فیبر مخصوصی برخوردار شده که از کولار و فیبرکربن‌های معمولی قوی‌تر است.

با ژل سیلیکونی مقاوم در برابر ضربه، نمایشگر آنر مجیک V3 در برابر فشار‌های وارده و برخورد با اجسام مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. از سوی دیگر، نمایشگر کاور این گوشی به محافظ ضد خط‌وخراش NanoCrystal Shield مجهز شده که تا ۵۰ درصد قوی‌تر از نمونه‌های معمولی است. 

آنر در تست مقاومت دوم گوشی خود را در درون ماشین لباسشویی قرار می‌دهد تا مقاومت آن در برابر آب را نشان دهد. همانطور که می‌دانیم، مدل جدید سری مجیک V از گواهی ضدآب IPX8‌ برخوردار شده که از دستگاه تا عمق ۲٫۵ متری آب محافظت می‌کند. 

تست مقاومت در برابر اب انر مجیک V3

پیشرفته‌ترین گوشی تاشو آنر در تاریخ ۵ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۵ شهریور) برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به اسنپدراگون ۸ نسل سه، دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ ۶۶ واتی اشاره کرد.

در خبری مشابه، گزارشی ادعا کرده که مجیک V3 برای کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۹۹۹ یورو برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها: