خانهاخبار
نسخه 5G پوکو پد با تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو معرفی شد

نسخه 5G پوکو پد با تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو معرفی شد

تبلت جدید برند شیائومی نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی، تراشه اسنپداگون 7s نسل دو و باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را به همراه دارد.

۲ شهریور ۱۴۰۳

شیائومی به تازگی از نسخه 5G تبلت پوکو پد (Poco Pad) رونمایی کرده که محصولی میان‌رده به شمار می‌رود. جدا از قابلیت شبکه 5G، دیگر مشخصات فنی این تبلت با مدل وای‌فای آن تفاوتی ندارد. 

طبق تایید رسمی، محصول جدید پوکو به نمایشگر بزرگ ۱۲٫۱ اینچی IPS ال‌سی‌دی مجهز شده که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، قلب تپنده این دستگاه تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو است که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (شارژ ۳۳ واتی) دریافت می‌کند. 

مدل 5G پوکو پد

در بخش نرم‌افزاری، مدل 5G پوکو پد از رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ بهره می‌برد که اتصال یکپارچه با دیگر محصولات شیائومی را ممکن می‌سازد. برای مثال، محصول جدید پوکو قادر است اپلیکیشن‌ها را به صورت مستقیم از گوشی به نمایشگر تبلت منتقل کند. 

تبلت شیائومی با قلم هوشمند Poco Smart Pen و صفحه‌کلید Poco Keyboard سازگار است که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند. البته کاربران باید این دو دستگاه را به صورت جداگانه خریداری کنند.

مشخصات فنی تبلت پوکو پد 5g

در نهایت باید اشاره کرد که تبلت پوکو در دو رنگ سبز و آبی عرضه خواهد شد. برای کانفیگ پایه رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، این محصول با قیمت ۲۳٬۹۹۹ روپیه (۲۸۶ دلار) به فروش می‌رسد. کانفیگ رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی آن نیز برچسب قیمتی ۲۵٬۹۹۹ روپیه (۳۱۰ دلار) را به همراه خواهد داشت. 

برچسب‌ها: