خانهاخبار
موتورولا اج ۵۰ نئو در وبسایت چندین فروشگاه لیست شد

موتورولا اج ۵۰ نئو در وبسایت چندین فروشگاه لیست شد

میان‌رده جدید موتورولا احتمالاً هفته آینده و در تاریخ ۲۹ اوت سال جاری میلادی (۸ شهریور) معرفی خواهد شد. 

۲ شهریور ۱۴۰۳

موتورولا اخیراً تایید کرد که در تاریخ ۲۹ اوت سال جاری میلادی (۸ شهریور) از گوشی جدیدی رونمایی خواهد کرد که احتمالاً اج ۵۰ نئو (Motorola Edge 50 Neo) نام دارد. حالا به تازگی این میان‌رده در وبسایت دو فروشگاه آنلاین لیست و بخشی از مشخصات فنی آن تایید شده است. 

لیست فروشگاه موتورولا اج ۵۰ نئو

گوشی موردانتظار برند موتورولا در وبسایت دو فروشگاه مجارستانی و اوکراینی ثبت شده که طراحی آن را نشان می‌دهند. این گوشی از نمایشگر حفره‌دار با حاشیه‌های اندک بهره خواهد برد و در پنل پشتی خود میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود. 

طبق اطلاعات فاش‌شده، گوشی اج ۵۰ نئو به تراشه دیمنسیتی ۷۳۰۰ مجهز خواهد بود که همان سخت‌افزار به کار رفته در موتو ریزر ۵۰ است. در مقایسه نسل قبلی، این گوشی با بهبود قابل‌توجهی در زمینه عملکرد پردازشی همراه می‌شود. 

موتورولا اج ۵۰ نئو

میان‌رده جدید موتورولا از نمایشگر ۶٫۴ اینچی اولد با لبه‌های تخت بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی می‌کند. گزارش شده که این دستگاه با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

سیستم دوربین موتورولا اج ۵۰ نئو که احتمالاً شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

برچسب‌ها: