خانهاخبار
سری وان پلاس ایس ۵ تا پایان سال جاری میلادی معرفی می‌شود

سری وان پلاس ایس ۵ تا پایان سال جاری میلادی معرفی می‌شود

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که نسل جدید سری ایس وان پلاس در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی خواهد شد. 

۲ شهریور ۱۴۰۳

گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که وان پلاس در حال توسعه دو مدل جدید از سری ایس است که ایس ۵ (Ace 5) و ایس ۵ پرو (Ace 5 Pro) نام خواهند داشت. حالا به تازگی افشاگری برجسته به نام Digital Chat Station زمان تقریبی رونمایی از این گوشی‌ها را به اشتراک گذاشته است. 

طبق گزارش این افشاگر که در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است، نسل جدید سری ایس در سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 

زمان رونمایی از وان پلاس ایس ۵

در حالی که شایعه شده مدل استاندارد سری از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهد برد، به نظر می‌رسد نسخه پرو به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار مجهز خواهد شد که تا دو ماه آینده معرفی می‌شود. 

همانطور که می‌دانیم، کوالکام در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) از تراشه پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد. با توجه به این که وان پلاس ایس ۵ پرو با تراشه مذکور همراه خواهد شد، احتمال عرضه این گوشی در ماه اکتبر ضعیف است. در این راستا، انتظار می‌رود که مدل پرو سری ایس ۵ در ماه‌های نوامبر یا دسامبر سال جاری میلادی معرفی شود. 

مشخصات فنی احتمالی وان پلاس ایس ۵

میان‌رده پرمیوم موردانتظار وان پلاس احتمالاً از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اولد بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. به علاوه، این پنل 8T LTPO با لبه‌های خمیده همراه خواهد شد. 

وان پلاس ایس ۳ پرو

یکی از ویژگی‌های مهم نسل جدید سری ایس باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن خواهد بود که از شارژ فوق‌سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. به مانند نسل قبلی، این گوشی نیز فاقد قابلیت شارژ بی‌سیم خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی گوشی جدید وان پلاس می‌توان دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی، سیستم‌عامل اندروید ۱۵ (OxygenOS 15) و بدنه سرامیکی را نام برد. 

در حال حاضر، اطلاعات چندانی از مدل پرو ایس ۵ در دسترس نیست، ولی به نظر می‌رسد این گوشی از برخی مشخصات فنی مشابه نسخه استاندارد برخوردار خواهد شد. 

برچسب‌ها: