خانهاخبار
ردمی واچ اکتیو ۵ هفته آینده معرفی خواهد شد

ردمی واچ اکتیو ۵ هفته آینده معرفی خواهد شد

شیائومی در تاریخ ۲۷ اوت (۶ شهریور) از جدیدترین پوشیدنی خود رونمایی خواهد کرد که از نمایشگر ۲ اینچی و عمر باتری ۱۸ روزه بهره خواهد برد.

۲ شهریور ۱۴۰۳

شیائومی به تازگی تایید کرده هفته آینده از ساعت هوشمندی برای بازار هند رونمایی خواهد کرد که به برند ردمی تعلق دارد. ردمی واچ اکتیو ۵ (Redmi Watch Active 5) در تاریخ ۲۷ اوت (۶ شهریور) معرفی خواهد شد. 

طراحی و زمان رونمایی ردمی واچ اکتیو ۵

شعبه هندی برند ردمی چندین تیزر از پوشیدنی جدید خود به اشتراک گذاشته که طراحی و بخشی از مشخصات فنی آن را تایید می‌کنند. 

سیستم عامل ردمی واچ اکتیو ۵

براساس اطلاعات قرارگرفته در تیزرهای رسمی، ساعت جدید شیائومی به نمایشگر مستطیلی‌شکل ۲ اینچی مجهز خواهد شد که احتمالاً از نوع اولد خواهد بود. این پوشیدنی همچنین از قابلیت برقراری تماس صوتی بهره خواهد برد.

نمایشگر ردمی واچ اکتیو ۵

ردمی واچ اکتیو ۵ قادر خواهد بود که تا ۱۸ روز کاربران را همراهی کند که در نوع خود قابل‌توجه است. البته امکان دارد عمر بالای باتری این دستگاه با فعال‌سازی حالت ذخیره انرژی به دست آید. ساعت جدید ردمی با سیستم‌عامل HyperOS و دستیار صوتی الکسا در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

عمر باتری ردمی واچ اکتیو ۵

در نهایت باید اشاره کرد که نسل جدید ردمی واچ اکتیو از ۱۴۰ ورزش و فعالیت مختلف پشتیبانی خواهد کرد. از نظر قابلیت‌های سلامتی، انتظار می‌رود این پوشیدنی با پایشگر ضربات قلب، کنترل میزان اکسیژن خون و پایش خواب همراه شود. 

برچسب‌ها: