خانهاخبار
مشخصات فنی اوپو فایند X8 و X8 پرو فاش شد

مشخصات فنی اوپو فایند X8 و X8 پرو فاش شد

سری پرچمدار موردانتظار برند اوپو احتمالا در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد.

۲ شهریور ۱۴۰۳

اوپو در حال آماده‌سازی برای رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار خود است و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی دو گوشی قدرتمند فایند X8 و فایند X8 پرو در دسترس کاربران قرار گرفته است. 

طبق اطلاعات فاش‌شده، نسخه استاندارد سری فایند X8 در ماه اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی (مهر تا آبان ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. در حال حاضر، هنوز زمان رونمایی از مدل پرو مشخص نشده ولی شایعه شده این که گوشی نیز همزمان با نسخه معمولی آن معرفی می‌شود. 

اوپو فایند X7 اولترا

مشخصات فنی احتمالی پرچمدارهای اوپو

اوپو فایند X8 از نمایشگر ۶٫۷ اینچی تخت با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. برای تصویربرداری، این پرچمدار از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده خواهد کرد. 

انرژی موردنیاز مدل جدید سری فایند توسط باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد شد که از شارژ فوق‌سریع ۱۰۰ واتی باسیم پشتیبانی خواهد کرد. 

گوشی پرمیوم این برند از پنل پشتی شیشه‌ای برخوردار خواهد شد و در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و صورتی به فروش خواهد رسید. از سوی دیگر، فایند X8 پرو در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد و از پنل شیشه‌ای بهره خواهد برد. 

گزارش شده مدل پرو به نمایشگر ۶٫۸ اینچی با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد که از لبه‌های خمیده بهره می‌برد. دو دوربین اصلی و فوق‌عریض این دستگاه با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی همراه خواهند شد.

رنگ بندی اوپو فایند X7

مهم‌ترین ویژگی نسخه پرو فایند X8 دو سنسور تله‌فوتو پریسکوپی آن خواهد بود که از زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابری پشتیبانی می‌کنند. از دیگر جزئیات فنی این محصول می‌توان باتری ۵۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۱۰۰ واتی را نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که هر دو مدل سری فایند X8 از تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ بهره خواهند برد. برای مقایسه، به نظر می‌رسد نسخه اولترا تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

برچسب‌ها: