خانهاخبار
سرعت شارژ ردمی نوت ۱۴ پرو بهبود قابل‌توجهی پیدا خواهد کرد

سرعت شارژ ردمی نوت ۱۴ پرو بهبود قابل‌توجهی پیدا خواهد کرد

گواهی 3C تایید کرده که نسل جدید سری ردمی نوت از شارژ ۹۰ واتی سریع پشتیبانی خواهد کرد. 

۲ شهریور ۱۴۰۳

همانطور که می‌دانیم، شیائومی در حال توسعه نسل جدید سری ردمی نوت است که احتمالاً ماه آینده سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. حالا به تازگی گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو (Redmi Note 14 Pro) در گواهی 3C لیست و سرعت شارژ آن مشخص شده است. 

گوشی جدید شیائومی با شناسه مدل 24115RA8EC در گواهی مذکور ثبت شده که نشان می‌دهد این دستگاه از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. در مقایسه با شارژ ۶۷ واتی نسل قبلی، ردمی نوت جدید با بهبود قابل توجهی در زمینه سرعت شارژ همراه می‌شود. 

گواهی 3C ردمی نوت ۱۴ پرو

گزارش‌ها اذعان کرده‌اند که شیائومی ردمی نوت ۱۴ پرو به تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو مجهز می‌شود که روز گذشته توسط کوالکام معرفی شد. در این راستا، انتظار می‌رود که نوت ۱۴ پرو به اولین گوشی بازار با تراشه اشاره‌شده بدل شود. 

مدل قبلی ردمی نوت پرو با تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو عرضه شد و حالا به نظر می‌رسد نسل جدید آن با ۲۰ درصد بهبود در پردازنده مرکزی، ۴۰ درصد بهبود در پردازنده گرافیکی و ۳۰ درصد بهبود در پردازش‌های هوش مصنوعی همراه شود. 

ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی

مدل بازار جهانی گوشی نوت ۱۴ پرو در پنل پشتی خود میزبان دوربین سه‌گانه خواهد بود که از یک سنسور تله‌فوتو بهره می‌برد. از سوی دیگر، نسخه بازار چین آن به جای دوربین تله‌فوتو از لنز ماکرو استفاده خواهد کرد. 

برچسب‌ها: