خانهاخبار
پرچمدار اوپو باتری حجیم و شارژ فوق‌سریع را به همراه دارد

پرچمدار اوپو باتری حجیم و شارژ فوق‌سریع را به همراه دارد

افشاگری برجسته ادعا کرده که اوپو فایند X8 اولترا به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۱۰۰ واتی مجهز می‌شود.

۲ شهریور ۱۴۰۳

چند هفته پیش، افشاگری برجسته به نام Digital Chat Station ادعا کرد که پرچمدار جدید اوپو موسوم به فایند X8 اولترا (Oppo Find X8 Ultra) از باتری ۶۱۰۰ یا ۶۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. حالا افشاگر DCS به تازگی و ضمن رد ادعای قبلی اذعان داشته که این گوشی با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. 

در مقایسه با نسل قبلی، ظرفیت باتری پرچمدار جدید این برند چینی ۱۰۰ میلی‌آمپرساعت بیشتر خواهد شد. علی‌رغم افزایش حجم باتری، سرعت شارژ گوشی موردانتظار اوپو تغییر نخواهد کرد و همچنان در دو حالت باسیم و بی‌سیم برابر با ۱۰۰ و ۵۰ وات خواهد بود. 

اوپو فایند X7 اولترا

مدیر محصول سری فایند اوپو، ژائو ییبائو، تایید کرده که فایند X8 اولترا از یک باتری جدید با حجم ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره خواهد برد. متاسفانه این مقام ارشد هیچ اشاره‌ای به توان شارژ پرچمدار اوپو نکرده است. 

تا به امروز، غول فناوری چینی هیچ‌کدام از مشخصات فنی گوشی جدید خود را به اشتراک نگذاشته است، ولی شایعات ادعا کرده‌اند که نسل جدید سری فایند از نمایشگر ۶٫۸ اینچی LTPO با رزولوشن تصویر 2K برخوردار خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد مهم‌ترین ویژگی محصول پرمیوم اوپو سیستم دوربین چهارگانه آن خواهد بود که احتمالاً شامل دو سنسور تله‌فوتو پریسکوپی می‌شود. 

برچسب‌ها: