خانهاخبار
گلکسی اس 24 FE برای تمام کشورها با پردازنده یکسان عرضه خواهد شد

گلکسی اس 24 FE برای تمام کشورها با پردازنده یکسان عرضه خواهد شد

جزئیات تازه منتشر شده از نتایج گیگ‌بنچ نشان می‌دهند که سامسونگ قصد دارد تا گلکسی اس 24 FE را برای تمامی کشورها با پردازنده اگزینوس 2400e عرضه کند.

۳ شهریور ۱۴۰۳

به‌طور معمول، سامسونگ ترجیح می‌دهد که گوشی‌های سری FE خود را برای کشورهایی مانند آمریکا با پردازنده اسنپ‌دراگون و برای باقی کشورها، با تراشه‌های اگزینوس عرضه کند. اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ این رویه را در گلکسی اس 24 FE تغییر داده و حالا حتی برای آمریکا هم با پردازنده اگزینوس 2400e عرضه خواهد کرد.

گلکسی S24 FE، تنها در یک نوع با پردازنده اگزینوس 2400e

در مورد تفاوت پردازنده اگزینوس 2400e با 2400 معمولی باید به این مورد مهم اشاره کرد که سرعت هسته بزرگ آن یعنی Cortex-X4 از 3.2 گیگاهرتز به 3.11 گیگاهرتز کاهش یافته است. این تغییر به گوشی اجازه می‌دهد تا عمر باتری طولانی‌تری داشته باشد.

Galaxy S24 FE

در واقع سامسونگ برای دستیابی به عمر بالاتر باتری، سرعت پردازنده را کاهش داده که روش معقولی به‌حساب می‌آید؛ اما نکته مهم در این است که غول فناوری کره‌ای با عرضه گلکسی اس 24 FE همراه پردازنده اگزینوس 2400e حتی برای کشورهایی مانند آمریکا، در حال برداشتن قدم‌های جالبی است.

به‌هر حال، فاصله چندانی تا معرفی گلکسی اس 24 FE نداریم و امیدواریم این گوشی به‌خاطر استفاده از پردازنده اگزینوس 2400e، قیمت پایین‌تری نسبت به حالت معمول داشته باشد. البته سامسونگ باید برای جلب اعتماد کاربران به پردازنده‌های سری اگزینوس، بهره‌وری کاملی را برای آن‌ها فراهم کرده و توان پردازشی آن‌ها را نیز بهبود بخشد.

برچسب‌ها: