خانهاخبار
شیائومی 15 اولترا، مدل‌هایی با جنس متفاوت پنل پشتی خواهد داشت

شیائومی 15 اولترا، مدل‌هایی با جنس متفاوت پنل پشتی خواهد داشت

شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی گوشی پرچمدار بعدی است که طبق شایعات، در چندین مدل با جنس مختلف پنل پشتی عرضه خواهد شد و این می‌تواند خرید Xiaomi 15 Ultra را بسیار جذاب کند.

۱ شهریور ۱۴۰۳

براساس شایعات منتشر شده، شیائومی برای پنل پشتی پرچمدار بعدی خود، سه جنس مختلف شیشه‌ای، سرامیک و چرم گیاهی را در نظر گرفته تا هر فرد با توجه به سلیقه خود، بهترین را از شیائومی 15 اولترا داشته باشد.

شیائومی 15 اولترا؛ متنوع حتی در جنس پنل پشتی

البته باید در نظر گرفت که این اطلاعات در درجه اول، از افشاگرهای چینی درز پیدا کرده و گمانه‌زنی در مورد تمامی مدل‌هایی که در سطح جهانی در دسترس خواهند بود، می‌توند چالش‌برانگیز باشد.

Xiaomi 15 Ultra

حالا می‌توانیم به سراغ این مدل‌های جذاب برویم:

  • شیشه: انتخابی کلاسیک که می‌تواند ظاهری شیک و مدرن ارائه دهد. استفاده از شیشه را احتمالا اغلب کاربران تجربه کرده‌اند که سطحی صاف و بازتابنده را فراهم می‌کند.
  • سرامیک: می‌تواند گزینه مناسبی باشد برای افرادی که به‌دنبال دوام و البته حس ممتاز بودن هستند. شیائومی 15 اولترا با جنس پنل پشتی سرامیکی، معمولا از بقیه موارد سنگین‌تر خواهد بود اما مقاومت بالایی در برابر خراش داشته و زیبایی خاصی نیز به گوشی خواهد بخشید.
  • چرم گیاهی: این گزینه سازگار با محیط زیست، بافت و چسبندگی متفاوتی نسبت به شیشه و سرامیک خواهد داشت. همچنین به‌دلیل وزن پایین می‌تواند گزینه محبوب افرادی باشد که نگه داشتن راحت را در اولویت قرار می‌دهند.

به‌طور کلی انتظار می‌رود این مواد با گزینه‌های رنگی خاصی نیز ترکیب شوند که می‌تواند لایه دیگری از سفارشی‌سازی را در خرید گوشی‌های هوشمند ایجاد کند. شیائومی سابقه استفاده از هر سه نوع ماده را دارد، بنابراین می‌توان گفت که محصولات نهایی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار خواهند بود.

فراتر از پنل پشتی، شیائومی 15 اولترا با مجهز شدن به پردازنده اسنپ‌دراگون 8 نسل 4 نوید عملکرد بالاتری را می‌دهد که در کنار نمایشگر بزرگ‌تر QHD+ و سیستم دوربین ساخته شده توسط لایکا، می‌تواند گوشی‌های پرچمدار را به چالش بکشد. 

برچسب‌ها: