خانهاخبار
عکس‌های برتر سال ۲۰۲۴ را که با آیفون و آیپد گرفته شده‌اند تماشا کنید

عکس‌های برتر سال ۲۰۲۴ را که با آیفون و آیپد گرفته شده‌اند تماشا کنید

به رسم هر سال که برندگان عکاسی با آیفون و آیپد معرفی می‌شوند، امسال هم عکس‌های برتر در این زمینه معرفی شدند که دیدن آنها جالب به نظر می‌رسد.

۳۱ مرداد ۱۴۰۳

هر ساله جوایز عکاسی آیفون (IPPA) بهترین عکس‌های گرفته شده با آیفون را انتخاب می‌کند و حالا امروز برندگان جوایز ۲۰۲۴ معرفی شدند. بسیاری از تصاویر برنده امسال با جدیدترین مدل‌های آیفون ۱۵ اپل گرفته شده‌اند.

تصویر بهترین عکس، پسری را در یک آکواریوم نشان می‌دهد که یک عکس سیاه و سفید است و با استفاده از آیفون ۱۵ پرو مکس گرفته شده است.

عکس برتر عکاسی با آيفون ۲۰۲۴

تصویر رتبه اول هم شامل گروهی از شناگران در کمپ نجات غریق می‌شود که با آیفون ۱۱ پرو مکس گرفته شده، در حالی که تصویر رتبه دوم کودکان را در کامبوج نشان می‌دهد که با آیفون ۱۵ پرو گرفته شده است.

first-place-ippa-winner-2024.jpeg

البته برندگان در دسته‌های دیگری هم از جمله انتزاعی، حیوانات، معماری، کودکان، منظره شهری، منظره، سبک زندگی، طبیعت، مردم، پرتره، سریال، طبیعت بی‌جان، سفر، و غیره انتخاب شده‌اند. تمام تصاویر برنده را می توان در وب سایت IPPA مشاهده کرد.

IPPA از سال ۲۰۰۷ اهدای جوایز عکاسی آیفون را اجرا می‌کند و سال ۲۰۲۴ در واقع هفدهمین مسابقه سالانه از این دست هست. این مسابقات برای کاربران آیفون و آیپد در سراسر جهان آزاد است و تصاویر را می‌توان با برنامه های iOS ویرایش کرد. شایان ذکر است که ارسال عکس هزینه دارد، اما در عوض اگر برنده شوید، می‌توانید یکی از دستگاه‌های اپل را جایزه بگیرید.

برچسب‌ها: