خانهاخبار
تاریخ عرضه احتمالی وان پلاس ۱۳ مشخص شد

تاریخ عرضه احتمالی وان پلاس ۱۳ مشخص شد

در امروز شاهد افشای تاریخ عرضه گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۳ در شبکه اجتماعی ویبو هستیم.

۳۰ مرداد ۱۴۰۳

گوشی وان‌پلاس ۱۲ تقریباً یک سال پیش عرضه شد و طرفداران این برند در ماه‌های آتی شاهد معرفی پرچمدار بعدی وان پلاس خواهند بود. به ادعای Digital Chat Station که به عنوان یکی از افشاگران معتبر دنیای تکنولوژی شناخته می‌شود، وان‌پلاس ۱۳ در اکتبر یا نوامبر امسال روانه بازار خواهد شد.

oneplus 1.jpg

این افشاگر همچنین می‌گوید که وان‌پلاس ۱۳ با قیمتی مشابه وان‌پلاس ۱۲ عرضه خواهد شد. عدم افزایش قیمت پرچمدار جدید وان پلاس، قطعا خبر خوبی برای طرفداران این برند محسوب می‌شود.

همچنین شایعه شده که این گوشی ممکن است با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل چهارم عرضه شود. این چیپست جدید، وان پلاس ۱۳ را به گزینه جذاب‌تری نسبت به پرچمدارانی مانند سری گلکسی اس ۲۴ تبدیل می‌کند.

در ماه مه، شاهد افشای رندر‌هایی از این گوشی بودیم که جزیره دوربین جدید آن را به نمایش می‌گذاشتند. به نظر رسیده که وان‌پلاس از بریدگی دایره‌ای دوربین صرف‌نظر کرده و به جای آن، یک بریدگی مربعی‌شکل را به کار برده است.

oneplus 2.jpg

شایعات اخیر همچنین به افزایش ظرفیت باتری این گوشی اشاره می‌کنند. پرچمدار فعلی این شرکت یا همان وان پلاس ۱۲، از یک باتری ۵۴۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند؛ اما وان پلاس ۱۳ احتمالا به همراه یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری روانه بازار خواهد شد.