خانهاخبار
شواهد جدیدی از گجت متفاوت اپل کشف شد

شواهد جدیدی از گجت متفاوت اپل کشف شد

مدتی است، گزارش‌ها از یک نوع دستگاه متفاوت خبر می‌دهند که اپل در آن ترکیبی از آیپد و ربات را در نظر گرفته؛ حالا پیدا شدن شواهدی از این محصول، آن را از یک شایعه به یک واقعیت تبدیل کرده است.

۳۰ مرداد ۱۴۰۳

به گزارش یونایتد دیلی نیوز تایوان، ربات رومیزی شایعه شده اپل برای اولین بار در زنجیره تامین جهانی آن مشاهده شد.

ربات رومیزی اپل

ظاهرا اپل هُنگژون را برای ایفای نقش مهم در توسعه دستگاه آینده خود انتخاب کرده است. به طور خاص، این تامین کننده وظیفه توسعه اجزای مکانیکی کلیدی و پوشش را برای ربات رومیزی بر عهده خواهد داشت.

هنگامی که این محصول به تولید انبوه می‌رسد، هُنگژون وظیفه تولید قطعات مکانیکی در مقیاس بزرگ را بر عهده خواهد داشت. این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های فاکسکان، شریک تولید قدیمی اپل است.

در جدیدترین جلسه سهامداران، شرکت هُنگژون قصد خود را برای سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوظهور مانند رباتیک و هوش مصنوعی اعلام کرد که نشان دهنده دور شدن از تمرکز سنتی خود بر تولید پوشش برای لپ تاپ‌ها و کنسول‌های بازی است. لازم به ذکر است که هُنگژون تجربه قبلی در مونتاژ ربات «FoxBot» خود فاکسکان را نیز دارد.

پروژه ربات اپل که بنا به گزارش‌ها با کد داخلی J595 شناخته می‌شود، توسط بلومبرگ به عنوان یک دستگاه رومیزی توصیف شده که نمایشگر آیپد مانند را با بازوی روباتیک ترکیب می‌کند.

این دستگاه طراحی شده است تا به عنوان یک فرماندهی مرکزی در اکوسیستم خانه هوشمند اپل عمل کند و با سایر محصولات و خدمات اپل مانند سیری ادغام شود و یک نوع از iPadOS را اجرا کند.

ربات رومیزی اپل می‌تواند به زودی در سال ۲۰۲۶ با برچسب قیمت تخمینی حدود ۱۰۰۰ دلار معرفی شود.

برچسب‌ها: