خانهاخبار
شیائومی ۱۵ اولترا در سه نسخه مختلف عرضه خواهد شد

شیائومی ۱۵ اولترا در سه نسخه مختلف عرضه خواهد شد

شیائومی پرچمدار پرمیوم خود را احتمالاً در نسخه‌های سرامیکی، شیشه‌ای و چرمی معرفی خواهد کرد.

۳۰ مرداد ۱۴۰۳

طبق گزارشی از منابع چینی، شیائومی ۱۵ اولترا (Xiaomi 15 Ultra) از سه جنس مختلف برای پنل پشتی خود بهره خواهد برد. برای مقایسه، نسل قبلی این گوشی در دو نسخه شیشه‌ای و چرمی روانه بازار شده است. 

افشاگری برجسته به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo ادعا کرده که پرچمدار موردانتظار شیائومی در سه مدل با پنل پشتی شیشه‌ای، سرامیکی و چرمی به فروش خواهد رسید. در حال حاضر، اکثر گوشی‌های بالارده بازار در مدل‌های اشاره‌شده عرضه می‌شوند.

شیائومی ۱۴ اولترا

گوشی موردانتظار این برند چینی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار و نمایشگر با رزولوشن تصویر 2K مجهز خواهد شد. از نظر طراحی، صفحه‌نمایش این دستگاه از لبه‌های خمیده برخوردار خواهد شد. 

شایعه شده شیائومی ۱۵ اولترا از سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۴ برابری استفاده خواهد کرد. همچنین ماژول دوربین این پرچمدار از طراحی دایره‌ای‌شکل بهره خواهد برد که در مرکز و بالای پنل پشتی قرار می‌گیرد. 

در نهایت باید اشاره کرد مدل اولترا سری شیائومی ۱۵ احتمالا طی رویداد کنگره جهانی موبایل (MWC) که در ماه فوریه سال آینده میلادی برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. 

برچسب‌ها: