خانهاخبار
دو مدل ایرپادز جدید در شهریور ماه معرفی می‌شود

دو مدل ایرپادز جدید در شهریور ماه معرفی می‌شود

گورمن در گزارش اخیر خود از محصولات اپل، پیش‌بینی کرده که این شرکت در رویداد آیفون ۱۶، از جانشین‌های ایرپادز ۳ رونمایی خواهد کرد.

۳۰ مرداد ۱۴۰۳

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل همچنان قصد دارد تا اواخر سال جاری ایرپادز سطح پایه و میانی خود را به‌روز کند.

ایرپادز ۴

گورمن در جدیدترین قسمت خبرنامه Power On خود، گزارش قبلی خود را تکرار کرده و گفته که اپل قصد دارد دو نسخه از این محصول را با قیمت‌های مختلف عرضه کند که جایگزین نسل دوم و نسل سوم فعلی می‌شود.

هر دو مدل ظاهری بازطراحی شده و البته پورت USB-C به جای درگاه لایتنینگ، ساقه‌های کوتاه‌تر شبیه به ایرپادز پرو، همراه با فیت شدن بهتر و کیفیت صدای بهبود یافته خواهد بود.

انتظار می‌رود نسخه رده بالاتر شامل ویژگی حذف نویز فعال (ANC) باشد که باعث می‌شود این قابلیت برای اولین بار با قیمت پایین‌تری در دسترس باشد و دیگر منحصر به ایرپادز پرو نباشد.

گورمن گفت اپل قصد ندارد نسل سوم ایرپادز پرو را عرضه کند که به احتمال زیاد بر اساس گزارش‌های قبلی، این محصول سال آینده معرفی خواهد شد.

چیزی که گورمن در گزارش امروز خود به آن اشاره نکرده، وضعیت ایرپادز مکس جدید است. حدود چهار سال از معرفی این هدفون رو گوشی پریمیوم اپل می‌گذرد، اما خبری از نسل جدید ایرپادز مکس نیست و باید دید اپل چه زمان فکری به حال آن می‌کند.

برچسب‌ها: