خانهاخبار
اوپو A3 5G به طور رسمی معرفی شد

اوپو A3 5G به طور رسمی معرفی شد

شرکت اوپو به تازگی و در سکوت خبری از گوشی مقرون به صرفه جدید خود رونمایی کرده است.

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

شرکت اوپو امروز از گوشی مقرون به صرفه جدید خود به نام A3 5G رونمایی کرد. این گوشی ویژگی‌های مشترک بسیاری با اوپو A3x 5G دارد؛ البته، چند تفاوت کلیدی بین این دو مدل قابل مشاهده هستند.

oppo 1 new.jpg

اوپو A3 5G دارای نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع LCD با رزولوشن اچ دی پلاس  و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. حداکثز میزان روشنایی نمایشگر این گوشی نیز به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. این محصول از پردازنده میان‌رده میداتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ و پردازنده گرافیکی مالی G57 MC2 استفاده می‌کند.

این گوشی در تنها یک نسخه با ۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 قابل تهیه است. اوپو A3 5G با سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری ColorOS 14.0.1 روانه بازار می‌شود.

A3 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلش LED با روشنایی تقویت‌شده برای بهبود عملکرد در نور کم استفاده می‌کند. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی نیز رزولوشن ۵ مگاپیکسل را ارائه می‌دهد. ظرفیت باتری اوپو A3 5G، معادل با ۵۱۰۰ میلی آمپر بوده و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی SuperVOOC اوپو نیز در آن دیده می‌شود.. گزینه‌های اتصال شامل Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۳، پورت USB Type-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستند.

oppo 2.jpg

این گوشی بر دوام تأکید داشته و با دریافت استاندارد نظامی، مقاومت بالایی را در برابر ضربات و شوک ارائه می‌دهد. ویژگی‌های امنیتی آن شامل حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باز کردن قفل با تشخیص چهره می‌شوند. وزن این گوشی به ۱۸۷ گرم رسیده و ضخامت آن نیز معادل با ۷.۷ میلی متر است.

گوشی اقتصادی جدید اوپو در رنگ‌های آبی و قرمز روانه بازار شده و با قیمت ۱۵٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۱۹۰ دلار) قابل تهیه است.