خانهاخبار
طراحی و قیمت‌ سری هواوی میت ۷۰ فاش شدند

طراحی و قیمت‌ سری هواوی میت ۷۰ فاش شدند

امروز شاهد افشای تصاویر و برچسب قیمتی سری هواوی میت ۷۰ بودیم.

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

با استناد به شایعات اخیر، هواوی قصد دارد سری میت ۷۰ خود را در اواخر امسال معرفی کند و اکنون نیز اولین تصاویر منتسب به این سری فاش شده است. این سری به احتمال زیاد شامل گوشی‌های میت ۷۰، میت ۷۰ پرو، میت ۷۰ پرو پلاس و میت ۷۰ آر اس آلتیمت خواهد بود.

mate 1.jpg

از نظر طراحی، می‌توان دید که سری میت ۷۰ جزیره دوربین دایره‌ای بزرگ را حفظ کرده است، اما جای‌گذاری سنسورها تغییر خواهد کرد. میت ۷۰ آلتیمت دارای جزیره دوربین هشت‌ضلعی و طراحی زاویه‌دارتری نسبت به بقیه مدل‌ها خواهد بود.

در مورد قیمت‌ها، انتظار می‌رود میت ۷۰ با قیمت ۵۹۹۹ یوان چین (۸۴۰ دلار) برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی عرضه شود که همان قیمت میت ۶۰ سال گذشته است. همچنین، گفته می‌شود میت ۷۰ پرو با قیمت ۶۹۹۹ یوان چین (۹۸۰ دلار) و با همان کانفیگ ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود که این قیمت نیز با قیمت عرضه میت ۶۰ پرو مطابقت دارد.

mate 2.jpg

 میت ۷۰ پرو پلاس با قیمت ۸۹۹۹ یوان چین (۱٬۲۶۰ دلار) و با پیکربندی ۱۶/۲۵۶ گیگابایتی و میت ۷۰ آلتیمت با قیمت ۱۰۹۹۹ یوان چین (۱۵۴۰ دلار) برای نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود که ۱۰۰۰ یوان کمتر از میت ۶۰ آلتیمت خواهد بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که هواوی معرفی سری میت ۷۰ را به تأخیر انداخته و این گوشی‌ها را در اواسط تا اواخر سه‌ماهه چهارم امسال معرفی خواهد کرد.