خانهاخبار
نسل جدید تبلت گیمینگ رد مجیک سال آینده عرضه می‌شود

نسل جدید تبلت گیمینگ رد مجیک سال آینده عرضه می‌شود

مدل جدید تبلت مخصوص بازی رد مجیک با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل چهار و نمایشگر کوچک همراه خواهد بود. 

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

چندی پیش، افشاگر شناخته‌شده چینی، Digital Chat Station، ادعا کرد که برند رد مجیک در اواخر ماه جاری میلادی از یک تبلت مخصوص‌بازی رونمایی می‌کند که به نسخه بهبودیافته تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه (Leading Version) مجهز خواهد بود.

حالا در حالی که هنوز محصول موردانتظار این برند معرفی نشده است، افشاگر DCS ادعا کرده مدل جدید این دستگاه سال آینده روانه بازار می‌شود. 

مشخصات فنی نسل جدید تبلت مخصوص بازی رد مجیک

طبق گفته‌های این فعال حوزه فناوری، رد مجیک گیمینگ تبلت ۳ (Red Magic Gaming Tablet 3) با تراشه نسل بعدی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل چهار عرضه خواهد شد و به نمایشگر کوچک‌تری در مقایسه با دیگر رقبا مجهز می‌شود. 

نخستین مدل از سری تبلت‌های مخصوص بازی این برند از نمایشگر ۱۲٫۱ اینچی بهره می‌برد. در این راستا، انتظار داریم که نسخه جدید آن یا به نمایشگر کوچک‌تری مجهز شود یا با اندازه مشابه در اختیار کاربران قرار بگیرد. 

تبلت مخصوص بازی رد مجیک

در حالی که اطلاعات اندکی از تبلت موردانتظار رد مجیک وجود دارد، شایعه شده این دستگاه از سیستم خنک‌کننده بهبودیافته، باتری حجیم و فناوری شارژ سریع برخوردار خواهد شد. برای مقایسه، نسل اول این دستگاه با باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۸۰ واتی عرضه شده است. 

در خبری مشابه، رد مجیک درنظر دارد تا لپتاپ مخصوص‌بازی Titan 16 Pro را برای بازارهای جهانی عرضه کند. از مشخصات فنی این لپتاپ می‌توان به نمایشگر ۱۶ اینچی با رزولوشن تصویر 2.5K (نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی)، پردازنده نسل ۱۴ اینتل Core 9 و پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX 4060 (یا 4070) اشاره کرد.