خانهاخبار
سامسونگ Galaxy S24 FE در آستانه عرضه؛ جزئیات جدید فاش شد

سامسونگ Galaxy S24 FE در آستانه عرضه؛ جزئیات جدید فاش شد

سامسونگ Galaxy S24 FE با پردازنده‌ی Exynos 2400e و صفحه نمایش ۶.۷ اینچی در راه است. آیا این گوشی می‌تواند رقیب جدی برای سایر گوشی‌های میان‌رده باشد؟ 
 

۲۹ مرداد ۱۴۰۳

با پایان یافتن عرضه گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۴، این شرکت اکنون برای رونمایی از Galaxy S24 FE آماده می‌شود. این دستگاه تاکنون موضوع چندین نشت اطلاعاتی بوده که جزئیاتی از مشخصات و رنگ‌های احتمالی آن را آشکار کرده‌اند. حالا شواهد بیشتری مبنی بر قریب‌الوقوع بودن عرضه این گوشی منتشر شده است.

به گزارش 91mobiles، Galaxy S24 FE به تازگی در وب‌سایت گواهینامه Bureau of Indian Standards (BIS) دیده شده است. شماره مدل ذکر شده (SM-S721B/DS) با شماره مدلی که قبلا در صفحه پشتیبانی سامسونگ فاش شده بود، کاملاً مطابقت دارد.

رونمایی از Galaxy S24 FE

هرچند لیست BIS جزئیاتی درباره طراحی یا سخت‌افزار این گوشی ارائه نمی‌دهد، اما ظاهر شدن آن نشان می‌دهد که عرضه Galaxy S24 FE در هند نزدیک است. با توجه به سابقه سامسونگ در عرضه مدل‌های FE به‌صورت جهانی، احتمالا این گوشی به زودی در ایالات متحده نیز عرضه خواهد شد. شایعات فعلی نیز اشاره دارند که Galaxy S24 FE در ماه اکتبر به بازارهای جهانی خواهد رسید. بنابراین، می‌توانیم انتظار اعلام رویداد عرضه و تیزرهای رسمی را در روزهای آینده داشته باشیم.

Screenshot-2024-08-18-121720-1000w-254h.jpeg

از نظر مشخصات فنی، انتظار می‌رود این گوشی با پردازنده‌ی Exynos 2400e عرضه شود. یک تغییر قابل توجه در این نسخه، احتمالاً افزایش اندازه صفحه نمایش به ۶.۷ اینچ است که در مقایسه با نمایشگر ۶.۴ اینچی Galaxy S23 FE بزرگتر خواهد بود. تصاویر و مواد تبلیغاتی فاش‌شده نیز نشان می‌دهند که Galaxy S24 FE از نظر طراحی شباهت زیادی به مدل S24 استاندارد خواهد داشت و در حداقل پنج رنگ مختلف عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها: