خانهاخبار
انتشار رندر Honor Magic 7 Pro و افشای جزئیات دوربین

انتشار رندر Honor Magic 7 Pro و افشای جزئیات دوربین

Honor Magic 7 Pro با تراشه Snapdragon 8 Gen 4 در راه است. جزئیات جدید این پرچمدار آینده را در این خبر بخوانید.

۲۹ مرداد ۱۴۰۳
product-image

هواوی آنر مجیک

مشاهدهٔ مشخصات فنی و قیمت

مشاهده

طراحی Honor Magic 7 Pro

گزارش‌ها نشان می‌دهند که شرکت Honor در حال آماده‌سازی برای معرفی سری گوشی‌های هوشمند Honor Magic 7 در چین است. به گفته‌ی Digital Chat Station، این سری در ماه نوامبر امسال رونمایی خواهد شد. همچنین، Teme، یکی از افشاگران مشهور جزئیات گوشی‌های Honor، به تازگی رندری از مدل Magic 7 Pro را منتشر کرده است.

بر اساس این رندر، طراحی ماژول دوربین Magic 7 Pro شباهت زیادی به سری Magic 6 دارد. با این تفاوت که در این مدل جدید، به جای چینش مثلثی قبلی، از یک طراحی مربعی برای دوربین‌ها و فلاش LED استفاده شده است.

مشخصات احتمالی دوربین Honor Magic 7 Pro

طراحی Honor Magic 7 Pro

طبق اطلاعات منتشر شده، دوربین اصلی در گوشه بالا سمت راست، یک دوربین پریسکوپی تله‌فوتو با سنسور ۱۸۰ یا ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ HP3 خواهد بود که قابلیت‌های زوم قدرتمندی ارائه می‌دهد. در گوشه بالا سمت چپ، یک سنسور LiDAR، یک فلاش LED و یک سنسور دمای رنگ قرار دارد که احتمالاً به بهبود فوکوس خودکار و تنظیمات نور کمک می‌کنند.

در گوشه پایین سمت چپ، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور OmniVision OV50K جای گرفته و در گوشه پایین سمت راست، یک دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد. اگرچه اطلاعات بیشتری درباره مشخصات دیگر فاش نشده، شایعات حاکی از آن است که این گوشی با تراشه Snapdragon 8 Gen 4 عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش و سایر ویژگی‌ها

انتظار می‌رود که Honor Magic 7 Pro به یک پنل OLED چهار خمیده با بریدگی به شکل قرص مجهز شود، مشابه مدل Magic 6 Pro. این نمایشگر احتمالاً دارای رزولوشن 1.5K و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. همچنین ممکن است این گوشی با یک باتری سیلیکونی با ظرفیت حدود ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت عرضه شود.

برچسب‌ها: