خانهاخبار
پشتیبانی از نقشه‌های آفلاین گوگل مپز به Wear OS اضافه شد

پشتیبانی از نقشه‌های آفلاین گوگل مپز به Wear OS اضافه شد

شرکت گوگل به تازگی و با انتشار آپدیتی جدید، پشتیبانی از نقشه‌های آفلاین گوگل مپز را به سیستم عامل مخصوص ساعت‌های هوشمند Wear OS اضافه کرده است.

۲۷ مرداد ۱۴۰۳

گوگل چند روز پیش پیکسل واچ ۳ را با قابلیت پشتیبانی از گوگل مپز آفلاین معرفی کرد و اکنون این قابلیت برای سایر ساعت‌های هوشمند دارای سیستم‌عامل Wear OS نیز در حال انتشار است.

wear 1.jpg

با استفاده از نقشه‌های آفلاین گوگل مپز، کاربران می‌توانند حتی زمانی که ساعت هوشمند آن‌ها به اینترنت یا یک گوشی هوشمند متصل نیست، از مسیریابی استفاده کنند. این ویژگی در نسخه بتای 11.140.0701.W از گوگل مپز برای Wear OS در پیکسل واچ ۲ مشاهده شده و به زودی برای سایر ساعت‌های Wear OS نیز در دسترس خواهد بود.

پس از به‌روزرسانی گوگل مپز، یک صفحه جدید با عنوان "نقشه‌های آفلاین" در بالای گزینه تنظیمات نمایش داده می‌شود. برنامه ساعت همچنین به طور خودکار نقشه‌ای از منطقه شما را دانلود کرده و سایر مناطق آفلاین را نیز از گوشی هوشمند متصل شده کاربر همگام‌سازی می‌کند.

wear 2.jpg

علاوه بر این، نقشه‌های آفلاین حین اتصال همزمان به شارژر و اینترنت وای فای همگام‌سازی می‌شوند. در صورتی که آفلاین باشید، یک آیکون ابر خط خورده در کنار ساعت روی نقشه قابل مشاهده است.