خانهاخبار
شیائومی، آنر و هواوی قصد عرضه تبلت‌هایی با نمایشگر اولد دولایه را دارند

شیائومی، آنر و هواوی قصد عرضه تبلت‌هایی با نمایشگر اولد دولایه را دارند

به گزارش یکی از افشاگران، سه شرکت چینی شیائومی، آنر و هواوی طی سال ۲۰۲۴ تبلت‌هایی با نمایشگرهای اولد دولایه را روانه بازار خواهند کرد.

۲۷ مرداد ۱۴۰۳

شایعات فراوانی درباره سری شیائومی پد ۷ در حال انتشار است. انتظار می‌رود این سری شامل دو مدل پد ۷ و پد ۷ پرو باشد. ظاهراً این دو تبلت به جای پنل‌های IPS LCD نسل پیشین، از نمایشگرهای اولد استفاده خواهند کرد. اما به ادعای یکی از افشاگران که با نام «Smart Pikachu» شناخته می‌شود؛ شیائومی قصد استفاده از پنل‌های معمولی اولد را نداشته و سری شیائومی پد ۷ به همراه نمایشگرهای اولد دولایه روانه بازار خواهند شد.

tab 1.jpg

با وجودی که آنر اولین شرکتی بود که این فناوری را با گوشی مجیک ۶ آلتیمت معرفی کرد، محبوبیت این تکنولوژی پس از قرار گرفتن آن در سری آیپد پرو ۲۰۲۴ افزایش یافت. نمایشگرهای اولد دولایه عمر پنل را افزایش داده و میزان روشنایی بهتری نسبت به نمایشگرهای معمولی اولد ارائه می‌دهد.

شایعات حاکی از آن است که شیائومی ۱۵ اولترا نیز از پنل اولد دولایه بهره خواهد برد. این افشاگر همچنین ادعا کرده که هواوی و آنر نیز تا پایان سال ۲۰۲۴، تبلت‌هایی پرچمدار با سخت افزار قدرتمند و نمایشگر‌های اولد دولایه را معرفی خواهند کرد.

tab 2.jpg

سری شیائومی پد ۷ نقش رقیب مستقیم تبلت‌های جدید آنر و هواوی را خواهند داشت. گفته می‌شود شیائومی پد ۷ پرو به بهترین پردازنده فعلی یا همان اسنپدراگون ۸ نسل سوم مجهز خواهد شد. نسل پیشین یا همان پد ۶ پرو دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول بود، بنابراین در بخش پردازنده شاهد ارتقایی چشمگیر هستیم.

tab 3.jpg

انتظار می‌رود سری شیائومی پد ۷ با HyperOS عرضه شوند. این شرکت پیش‌تر تاییدیه EEC را برای دو تبلت جدید خود با شماره مدل‌های 24091RPADG و 2410CRP4CG دریافت کرد. این دو دستگاه احتمالا طی ماه سپتامبر امسال روانه بازار خواهند شد.