خانهاخبار
بهترین محصولات دیجی کالا در سال 1403 + کد تخفیف رایگان

بهترین محصولات دیجی کالا در سال 1403 + کد تخفیف رایگان

در این مقاله قصد داریم با بررسی بهترین و پرفروش‌ترین دسته‌بندی‌ها و محصولات ارائه‌شده توسط دیجی کالا، معرفی سایت‌های مشابه و در نهایت ارائه کد تخفیف در زمینه‌ خرید این محصولات، خرید را به تجربه­ای بهتر و راحت­تر برای شما تبدیل کنیم. وب‌سایت دیجی کالا یک بستر برای خرید اینترنتی محصولات متنوع و جذاب و یکی از معروف‌ترین و پرمخاطب‌ترین­ فروشگاه‌های آنلاین در کشور است. گستره‌ بسیار زیاد محصولات ارائه‌شده توسط فروشگاه اینترنتی دیجی کالا باعث شده است این سایت به‌عنوان انتخاب اول و مطمئن بسیاری از افرادی که قصد خرید اینترنتی دارند، تبدیل شود.

۲۷ مرداد ۱۴۰۳
1.jpg

کالاهای خوراکی و اساسی

این دسته‌بندی یکی از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین دسته‌بندی‌ها در سایت دیجی کالا است. نیاز روزمره و زیاد مردم به کالای خوراکی و اساسی باعث شده است که فروش و تقاضای این بخش از محصولات در این سایت، بسیار زیاد باشد.

پرفروش‌ترین کالاهای این دسته به‌ترتیب عبارت‌اند از:

صابون گلنار مدل روغن نارگیل که یکی از محصولات پرفروش در زمینه محصولات مراقبت پوستی است و روغن نارگیل موجود در آن، باعث شده خاصیت ترمیم، تغذیه، ضدعفونی‌کنندگی و ضدالتهاب بودن داشته باشد.

پنیر فتا دوشه از برند هراز یکی دیگر از اجناسی است که در این بخش به فروش می‌رسد و روزانه تعداد خرید بالایی دارد. دیگر محصول پرفروش این دسته‌بندی مرغ کامل رتبه A سمین است. پوشک مولفیکس، آب معدنی میوا، شامپو موهای معمولی شبنم، روغن آفتابگردان حاوی توکوفرول غنچه پلاس که دارای ویتامین­های D و A است، پنیر سفید ایرانی پگاه، دوغ گازدار آبعلی، شیر کم‌چرب 1.5 درصد سحر سان، پنیر خامه‌ای ویلی از برند کاله، پودر رخت‌شویی دستی سافتلن با رایحه گل‌های بهاری و امکان لکه و چربی‌زدایی، کنسرو ماهی تون در روغن لادن و پودر لباس‌شویی دستی گلرنگ از دیگر محصولات پرفروش در دسته‌بندی کالای خوراکی و اساسی در وب‌سایت دیجی کالا هستند.

علاوه‌بر فروشگاه دیجی کالا، سایت‌های دیگری نیز برای خرید این محصولات وجود دارند. چون این کالاهای نام‌برده شده بیشتر در سوپرمارکت‌ها قابل یافت هستند، می‌توانیم به فروشگاه‌های اکالا، دیجی کالا جت و بازرگام در این زمینه اشاره کنیم. جدیدترین کدهای این سوپرمارکت‌ها در ادامه آمده است:

  • کد تخفیف دیجی کالا جت - PPJ35

تخفیف 35 هزار تومانی روی خرید بالای 120 هزار تومان

  • کد تخفیف اکالا – ENNFcE

تخفیف 100 هزار تومانی روی خرید بالای 1 میلیون تومان

  • کد تخفیف بازرگام – LAZYDY

تخفیف 50 هزار تومانی روی خرید بالای 250 هزار تومان

  • کد تخفیف اکالا - TTM5Ev

تخفیف 30 هزار تومانی روی خرید بالای 180 هزار تومان – ویژه خرید اول

  • کد تخفیف دیجی کالا جت - TPNC60

تخفیف 60 هزار تومانی روی خرید بالای 120 هزار تومان – ویژه خرید اول

  • کد تخفیف دیجی کالا جت - ROC35

تخفیف 35 هزار تومانی روی خرید بالای 120 هزار تومان

  • کد تخفیف دیجی کالا جت - MPR30

تخفیف 30 هزار تومانی روی خرید بالای 120 هزار تومان

  • کد تخفیف دیجی کالا جت - MPN50

تخفیف 50 هزار تومانی روی خرید بالای 100 هزار تومان – ویژه خرید اول

  • کد تخفیف اکالا - U5QKN5C

تخفیف 20 هزار تومانی روی خرید بالای 120 هزار تومان – ویژه خرید اول

2.jpg

کالاهای دیجیتال

دومین دسته‌بندی‌ که قصد بررسی آن را داریم، بخش موبایل و کالای دیجیتال در سایت دیجی کالا است. بخشی که به علت پیشرفت روزافزون کالاهای دیجیتال، همیشه در بین دسته‌بندی‌های محبوب و پرفروش قرار می‌گیرد. اولین محصولی که قصد بررسی کوتاه آن را داریم، محصولی که عنوان پرفروش‌ترین کالا را یدک می‌کشد، یعنی هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949 است.

به نقل از سایت دیجی کالا در مورد این محصول: "بدون هیچ تردیدی شرکت انکر یکی از برترین شرکت‌های فعال در حوزه‌ی لوازم جانبی از جمله هدفون‌ها است و محصولات این شرکت به دلیل کیفیت ساخت بسیار بالای خود زبانزد هستند. علاوه بر این، هدفون‌های بی‌سیم سری SoundCore این شرکت هم از طرفداران بسیاری برخوردار هستند و کیفیت بسیار بالای آن‌ها مدت‌ها است که خریداران را جذب خود می‌کند. هدفون SoundCore R50i A3949 به‌عنوان یکی از این محصولات می‌تواند گزینه‌ای بسیار عالی برای خریداران باشد. این هدفون بی‌سیم با بهره‌مندی از کیفیت ساخت بالا و همچنین استاندارد 5 IPX، از عمر طولانی و مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردار است. همچنین، تکنولوژی‌هایی اعم از فناوری Bass-Up EQ و 22 EQ، قابلیت شارژ سریع (شارژدهی تا 2 ساعت با 10 دقیقه شارژ)، الگوریتم 2 میکروفون برای ارائه کیفیت تماس بهتر و AI-Clear برای پردازش شفاف‌تر صدا توسط هوش مصنوعی از ویژگی‌های شاخص آن به شمار می‌روند."

دیگر محصول پرفروشی که در این دسته‌بندی قرار دارد، باتری قلمی و نیم‌قلمی است که با برندهای متفاوت و متنوع مانند وستینگهاوس، کملیون و وریتی در بازار عرضه شده است و در سایت دیجی کالا به‌فروش می‌رسد. مبدل‌های برق عادی و تایمردار که با برندهای هادرون و مارکن به‌فروش می‌رسند، پایه نگه‌دارنده گوشی موبایل و تبلت، مودم روتر TP-LINK، فلش مموری با برند کوئین، آستین کنترل‌کننده انگشت و مانیتور برند جی پلاس نیز در این دسته‌بندی، جزء کالاهای پرفروش قرار دارند.

برای خرید این محصولات می‌توانید از کدهای زیر در فروشگاه دیجی کالا استفاده کنید تا هزینه سفارش شما کمتر شود:

کد تخفیف

شرایط استفاده

FSTAM

کد تخفیف ارسال رایگان – مخصوص خرید بالای 250 هزار تومان

DGKA

تخفیف 60 هزار تومانی – مخصوص خرید بالای 300 هزار تومان

THUR

کد تخفیف ارسال رایگان – مخصوص خرید بالای 300 هزار تومان

LEAD

تخفیف 60 هزار تومانی – مخصوص اولین خرید بالای 250 هزار تومان

GDLF

تخفیف 70 هزار تومانی – مخصوص خرید بالای 400 هزار تومان

موبایل

این دسته‌بندی هم به نوعی مربوط به کالای دیجیتال است ولی با توجه به دسته‌بندی‌های موجود در سایت دیجی کالا، در بخش جداگانه‌ای قرار گرفته است. یکی از محصولات پرفروش و مجبوب این دسته‌بندی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 13 4G است که دارای ظرفیتی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایت است و با توجه به قیمت مناسب آن نسبت به گوشی‌های هم‌رده خود و امکانات زیادی که دارد، به یکی از انتخاب‌های محبوب در بین خریداران تبدیل شده است. یکی از محصولات جالب و جذابی که در بین پرفروش‌های این بخش است، گوشی موبایل نوکیا مدل 106 2023 می‌باشد که در ایران و تحت لیسانس نوکیا مونتاژ می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15 نیز در بخش موبایل، یکی از پرفروش‌ و محبوب‌ترین‌ها است. دیگر محصول مربوط به این بخش نیز باز متعلق به شرکت شیائومی است. گوشی موبایل شیائومی Redmi A3 با قابلیت دو سیم‌کارت و ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت، در این رده قرار دارد. محصولات بسیار دیگری نیز در این دسته قرار دارند که با مراجعه به این بخش در سایت دیجی کالا به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

شاید بهتر باشد علاوه بر دیجی کالا، به چند فروشگاه اینترنتی دیگر در زمینه فروش کالای دیجیتال و موبایل نیز اشاره کنیم. فروشگاه‌های اینترنتی لیون کامپیوتر و تکنولایف از معتبرترین فروشگاه‌ها در این زمینه هستند که مخاطبان بسیاری نیز دارند. اگر قصد خرید محصولی از این فروشگاه‌ها را دارید، شاید به کد تخفیف لیون کامپیوتر و فروشگاه‌های دیگری هم نیاز پیدا کنید. این نوع کدها در دسته‌بندی مربوط به کد تخفیف موبایل و کامپیوتر وبسایت موپُن قابل دسترسی هستند. شرایط هر کد تخفیف در متن کوپن‌های موجود در این وبسایت ذکر شده تا شما بتوانید با توجه به نوع خریدی که دارید کد مورد نظر را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

لوازم خانگی برقی

دسته‌بندی چهارمی که قصد بررسی آن را داریم، لوازم خانگی برقی است. در بین پرفروش‌ترین محصولات این دسته‌بندی به علت گرمای بسیار زیاد هوا در فصل تابستان، انواع پنکههای پایه‌دار، رومیزی، دیواری و دستی قرار دارند. برندهای پارس خزر و دمنده از مهم‌ترین برندهای تولیدکننده در این زمینه هستند.

دیگر محصولی که قصد بررسی آن را داریم ترازو آشپزخانه دیجیتالی الکترونیک است که دارای سنسورهای الکترونیکی هستند که باعث می‌شوند وزن مواد غذایی با دقت بسیار بالایی اندازه‌گیری شود و نتیجه‌ی اندازه‌گیری را بر روی نمایش‌گر دیجیتالی نشان دهد. دیگر کالای محبوب در این بخش، فیلتر قهوه است که توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود. جارو شارژی خودرو مدل دوکاره که دارای سری قابل تعویض است، نیز از دیگر از محصولات پرفروش این دسته‌بندی محسوب میشوند. از سرخ‌کن بدون روغن گوسونیک، دستگاه تصفیه‌کننده آب آکوآ اسپرینگ، چای‌ساز میگل، گوشت‌کوب برقی سه‌کاره گوسونیک کتری برقی سانی، جرم‌گیر دستگاه اسپرسو مدل یونیورسال، برس تمیز‌کننده دستگاه اسپرسوساز بارویل، اتو بخار پارس خزر و خردکن یونیک لایف می‌توان به‌عنوان دیگر محصولات محبوب در این بخش نام برد. از سایت تکنولایف در بخش موبایل و کالای دیجیتال به‌عنوان یکی از سایت‌های معتبر نام بردیم؛ برای خرید محصولاتی در دسته‌بندی لوازم خانگی برقی نیز، علاوه بر سایت دیجی کالا می‌توانید به تکنولایف مراجعه کنید با استفاده از کدهای زیر از تخفیف ویژه این فروشگاه بهره‌مند شوید:

کد تخفیف

شرایط استفاده

tnc150

تخفیف 150 هزار تومانی – مخصوص خرید بالای 1 میلیون تومان

tfoc200

تخفیف 200 هزار تومانی – مخصوص خرید بالای 1 میلیون تومان

toff200

تخفیف 200 هزار تومانی – مخصوص خرید بالای 2 میلیون تومان

Mopon80F

تخفیف 80 هزار تومانی – مخصوص اولین خرید بالای 1 میلیون تومان

Technolife80

تخفیف 80 هزار تومانی – مخصوص خرید بالای 1 میلیون تومان

Mopon50F

تخفیف 50 هزار تومانی – مخصوص اولین خرید بالای 500 هزار تومان

tunoff200

تخفیف 200 هزار تومانی – مخصوص اولین خرید بالای 1 میلیون تومان

3.jpg

بهترین سایت ارائه کد تخفیف

حالا که با این محصولات و دسته‌بندی‌های مختلف و متنوعی که در سایت دیجی کالا وجود داشت، آشنا شدیم شاید به فکر خرید این محصولات افتاده باشید؛ خرید از این فروشگاه و یا دیگر سایت‌ها با داشتن کدهای تخفیف مربوط به آن‌ها قطعا لذت‌‌بخش‌تر خواهد شد. در سایت موپُن می‌توانید به انواع کد تخفیف دیجیکالا جدید، تکنولایف و دیگر سایت‌هایی که در این مقاله به آن اشاره کردیم، دسترسی پیدا کنید. موپُن بزرگ‌ترین سایت در زمینه بررسی، اشتراک‌گذاری و معرفی کدهای تخفیف است و یا شاید بهتر باشد آن را مرجع معتبر کدهای تخفیف بنامیم. انواع خریدهای اینترنتی از جمله خرید سوپرمارکتی، خرید اشتراک فیلم و سریال و... یا دریافت خدمات آنلاین با تخفیف‌های موجود در موپُن هزینه کمتری خواهند داشت.

سخن آخر

در این مقاله ما سعی کردیم چند دسته‌بندی پرطرفدار در سایت دیجی کالا را بررسی کنیم، بهترین و پرطرفدارترین محصولات هر بخش را معرفی و سپس توضیح کوتاهی درمورد بعضی از آن‌ها ارائه دهیم. در نهایت نیز علاوه بر سایت دیجی کالا به دیگر سایت‌های معتبر که این محصولات را به فروش می‌رسانند، اشاره کردیم. همچنین برای تجربه بهتر در خرید، یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه اشتراک‌گذاری و معرفی کدهای تخفیف را معرفی کردیم تا اگر قصد خرید با قیمت مناسبی را دارید از آ‌ن‌ها استفاده کنید.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.