خانهاخبار
تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن ۵ و کامپیوتر Until Dawn مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن ۵ و کامپیوتر Until Dawn مشخص شد

به تازگی شاهد اعلام تاریخ انتشار نسخه ریمستر شده بازی ترسناک و محبوب Until Dawn برای پلی استیشن ۵ و کامپیوتر هستیم.

۲۴ مرداد ۱۴۰۳

نسخه ریمستر شده بازی کلاسیک و ترسناک Until Dawn، در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) برای پلی‌استیشن ۵ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این عنوان برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ و توسط استودیوی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد.

until 1.jpg

این بازی که با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 بازسازی شده است؛ به بازیکن کنترل گروهی از هشت نوجوان را می‌دهد که در یک کابین مرموز در کوهستان تعطیلات خود را می‌گذرانند. در این نسخه شاهد به‌روزرسانی مدل‌های شخصیت‌ها، محیط‌ها، اشیاء تعاملی، جلوه‌های بصری و انیمیشن‌ها هستیم.

until 2.jpg

استودیوی Ballistic Moon که وظیفه ریمستر این بازی را بر عهده داشته است؛ وعده یک تجربه جذاب‌تر را می‌دهد که با مفاهیم ژانر وحشت مدرن همخوانی دارد. این تجربه با افزودن قابلیت‌هایی مانند ری تریسینگ و بهبود کیفیت‌ تکسچر‌ها ارتقا یافته است.

بخش اولیه بازی نیز در این نسخه جدید تغییراتی را به همراه دارد. به گفته یکی از کارگردانان بازی، این نسخه روابط میان شخصیت‌ها را به شکل بهتری نشان می‌دهد. سینماتوگرافی نسخه به‌روزرسانی شده Until Dawn نیز تغییراتی را به همراه داشته و شاهد استفاده از نماهای دوربین ثابت و البته دوربین کلاسیک سوم ‌شخص هستیم.

until 3.jpg

تنظیمات جدیدی برای دسترس‌پذیری نیز به این بازی اضافه شده‌اند تا کاربران بیشتری امکان تجربه Until Dawn را داشته باشند. در نسل نهم، سازندگان بازی‌ها تمرکز بیشتر روی عرضه عناوین ریمستر شده داشتند و حالا Until Dawn نیز به لیست این بازی‌ها اضافه شده است.